Loading...
dk

Dæk til 21" Turbine fælge | Tesla Forum

janla007
janla007 Apr 16 '15

Nogen som kan give mig gode råd om hvilken dæk som er gode til sommerkørsel, jeg har købt 21" Turbine fælge til den nye model S, men mangler dæk.Gerne forhandler og sted, jeg bor i Dragør tæt på Tesla´s hovedkontor. Skal bruge dem hurtig da de skal på lørdag.

Ser frem til at høre fra jer og tak på forhånd.

Hilsen Jan

Mwn
Mwn Apr 16 '15
Jeg har kørt bmw'en på good year eagle asymetric. Fine dæk. Ellers laver hankok gode sommerdæk.
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 16 '15

Apropos Hankook. Hvad med deres vinterdæk? Er der nogen der har erfaring med dem? Har kig på disse i 19" Hankook Winter iCept evo W310. Energiklasse b med lav rullemodstand og 72 dB

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 16 '15
RobertJ
RobertJ Apr 16 '15

Hej Jan,

Lørdag er en kort frist. Så vidt jeg ved er det kun 245/35 i 21" der går til bilen.

Jeg har et sæt Yoko Advan Sport v103 DOT3714 i garagen, forhandleren jeg købte hos gav med i handelen. Da jeg ikke har travlt med at få skiftet kan jeg bare bestille et par nye.

Ellers må du vel ringe rundt og høre om nogen har på lager eller kan få leveret til imorgen.

Har også hørt og læst godt om Goodyears Assymetric F1, ellers er Contisport og Michelin PS jo altid de sikre valg.

Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Apr 16 '15
Hookmaker
Hookmaker Apr 16 '15

Jania007, jeg havde samme problem og har ledt markedet tyndt efter Michelin Sport PS2 som er de bedste og mest lydsvage (70dB) af "kvalitetsdækkene". MEN de er støvsuget væk. Nu er jeg så faldet på et sæt Michelin Supersport (71dB) - 2300, hos GP24 - men du når ikke at få dem til lørdag. Ellers skulle Tesla vist få nogen PS2 hjem, jeg har bestilt men intet hørt, men jeg afbestiller dem imorgen (skulle være sat på søndag).