Kære Forum
Der er gratis opladning i P-huset ved Johannesfog, dog skal der betales P-afgift.. vedhæfter lige billed af ladestik.. har jo ikke fået min bil endnu, men måske nogle herinde har erfaringer med Q-parks gratis opladning i lyngby ???
Beklager. Det er ikke det "type 2" stik man i EU efterhånden er blevet enige om.
I kælderen under Kulturpladsen er der nogle flere ladepladser - og vist nok med type 2 - men ikke gratis.
@gunberg.. God idé... jeg ringer ind idag... og ja der er ikke meget plads, men så er det jo godt med bakke kamera...
Jeg har været forbi flere gange og jeg ville ikke have lyst til at parkere min Tesla på den plads - så hellere lade hjemme og undgå bulerne :-) Tidligere var der to pladser - der var bedre plads.
Lad og også klage over at pladsforholdene er for ringe. Holder der ingen bil I den næstesidste bås kan man komme ind, men holder der en I næstesidste bås, er det meget svært at bakke ind. Har opgivet generelt opgivet og I det hele taget er det P-hus ikke nemt at komme rundt I I en TMS