Loading...
dk

Gratis ladning i Lyngby P-hus ved JohannesFog | Tesla Forum

KimVonDerlich
KimVonDerlich May 4 '15

Kære Forum

Der er gratis opladning i P-huset ved Johannesfog, dog skal der betales P-afgift.. vedhæfter lige billed af ladestik.. har jo ikke fået min bil endnu, men måske nogle herinde har erfaringer med Q-parks gratis opladning i lyngby ???

sjensen
sjensen May 4 '15

Beklager. Det er ikke det "type 2" stik man i EU efterhånden er blevet enige om.

I kælderen under Kulturpladsen er der nogle flere ladepladser - og vist nok med type 2 - men ikke gratis.

KimVonDerlich
KimVonDerlich May 5 '15

@sjensen.... kan man ikke få en konverter ??

krabbe
krabbe May 5 '15
Jeg har tjekket. Og også meddelt q-park at der ikke findes en adapter, de oplyste mig at man i så fald kunne benytte de øvrige strømstik, (har selv ladet med Cee 16 stik der )

Tjek evt tråden gratis opladningssteder Danmark
gunberg
gunberg May 6 '15
Fint stik men kan ikke bruges i sin nuværende udgave. Lad os alle ringe ind og anbefale et type 2 stik i stedet. Og så lige det lille problem at klemme bilen ind i det hjørne!
Forummets indlæg er redigeret af gunberg May 6 '15
KimVonDerlich
KimVonDerlich May 6 '15

@gunberg..  God idé... jeg ringer ind idag... og ja der er ikke meget plads, men så er det jo godt med bakke kamera...

JL
JL May 6 '15

Jeg har været forbi flere gange og jeg ville ikke have lyst til at parkere min Tesla på den plads - så hellere lade hjemme og undgå bulerne :-) Tidligere var der to pladser - der var bedre plads. 

gunberg
gunberg May 6 '15

Lad og også klage over at pladsforholdene er for ringe. Holder der ingen bil I den næstesidste bås kan man komme ind, men holder der en I næstesidste bås, er det meget svært at bakke ind. Har opgivet generelt opgivet og I det hele taget er det P-hus ikke nemt at komme rundt I I en TMS