R2-D2 er omkring et år gammel og det første halve år kørte den som "loaner car" hos Tesla i Bredgade, så en del fedtede og svedige poter har haft fat i rattet.
Det sidste halve år er det mine egne klamme poter der har holdt om rattet, men ingen af disse "overgreb" har medført at rattet har taget skade.
Mit gæt er at det er en fabrikationsfejl - for selv fingre mere eller mindre konstant sølet ind i McDonalds snask medfører ikke disse skader, så havde vi jo nok hørt om det for længst.
Mvh L@rs - som anbefaler en opringning til Kirstinevej
Er det ikke noget med at der der Macdmad er meget fedtholdigt har jeg hørt, og fedt skulle jo reelt være rent mums som plejemiddel til læder...?
præcist Gustav. Den eviggyldige diskussion med saddelmagerne. De kan ikke selv blive enige om rigtig fedt eller "kunstigt" fedt er bedst
Jeg må lige sende dem en mail
Det er derfor at vi har landets bedste saddelmagere herovre på vores smukke ø - de fylder sig jo med fedtede brunsvigere i alle pauserne som resten af øens patriotiske befolkning herovre.
Og du er helt sikker på at genboen kat ikke har været "glemt" inde i bilen natten over??
Mathias
jeg vil give dig ret i at det ligner, men faktum er at jeg er den eneste der kører bilen og jeg har ikke andet end et ur på som ikke rammer rattet. End ikke ¨når jeg stiger ind eller ud af bilen er der noget der rammer rattet.
Omvendt så er læder vel alligevel slidstærkt så det burde da kunne holde til bare lidt
Desuden kan man på et af billederne se at der er en flænge i som om læderet har givet sig. Det hele giver ikke nogen mening.
Har sendt billederne til Tesla så må vi se hvad de siger.
JL
Sidder selv på et tæppe af hensyn til sædet. Har ej lange negle men derfor kan der jo godt komme et hak fra neglen. Burde det ikke kunne holde til det??
Jeg har selv lavet en enkelt af de samme ridser med vielsesringen - men jeg tør ikke tage ringen af hver gang jeg skal sætte mig bag rattet ;-)
Det ligner at koen har haft strækmærker :) Men det kan det jo ikke være, hvis mærkerne først er kommet efter noget tids brug. Men hold os endelig opdateret, hvis du kontakter Tesla.
haløjsa.
Jeg har ikke fået svar fra dem. De er typisk nogle dage om at svare hvis de ellers husker det.
Jeg kan næsten kun tænke mig til at det er selv forskyldt, når jeg stiger ind eller ud af bilen. Jeg kan ikke komme på så mange andre muligheder. Jeg syntes bare at det ser mærkligt ud den måde det er flosset på. Jeg må igang med noget rat pleje
Dét der er slid fra en genstand og ikke en tesla fejl. Er du sikker på det ikke også var der da du hentede bilen eller er det kommet fornylig?
Detail: Må nok sige at jeg aldrig har kigget på rattet før. Har haft rigeligt at se til med lak fejl, løse lister , ubalancerede hjul der gør at bilen hopper osv.
Skal i øvrigt have om lakeret noget af toppen på mandag så håber den er klar til behandling hos dig ugen efter. Hvor lang tid skal der gå før du kan opticoat behandle den efter en omlakering?