Loading...
dk

Levering af Tesla 85 D. | Tesla Forum

Johndurup
Johndurup Jun 10 '15
Øv øv.
Bestilte 4 dec.levering sidst i april 2015,flyttet til først i maj så til midt i maj så sidst i maj så igen igen til først i juni. Skulle have levering 8juni men kunne først den 10 juni kl.12.
Kørte hjemmefra forventningsfuld og glad har ca 1.1/4 times kørsel til Århus,så ringer Morten fra Tesla,og siger de ikke kan levere i dag fordi den har en ridse som skal lakeres .
Dobbelt irriterende da jeg havde tid hos detaling til opticoat den 11 juni,som jeg så måtte aflyse.
Som selvstændig er jeg langt fra imponeret af Tesla Århus.
Gustavsfar
Gustavsfar Jun 10 '15

Hmm... øv øv øv... men det er set meget værre endda...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jun 10 '15
JesperH
JesperH Jun 11 '15

@John: Jeg bestilte min 85D den 8. november og fik den leveret tirsdag den 9. juni. I stil med dig havde jeg "sørget for" at sætte mig selv i et logistisk skruestik. Mandag den 8. juni bliv min garage færdig, garageporten blev sat i. Tirsdag den 9. juni hentede jeg Tesla´en i Aarhus og i går den 10. juni var den til opticoat behandling hos Morten. Der var et par meget små ting i lakken, som Morten ordnede. Du kan roligt glæde dig – håber du får din udleveret en af de nærmeste dage. Glad for at være en del af klubben, selv om jeg ikke kan bryste mig af at have været firstmover. /Jesper

Lars72
Lars72 Jun 11 '15

Jeg var tæt på at bestille 85D den 10 nov 14 men synes april var lidt lidt for lang tid at vente, da 85 kunne leveres allerede i dec. (Lev 30/12/14)
Men at 85D først ville være kommet i juni -  er ikke i orden, når Tesla lover april.

Forummets indlæg er redigeret af Lars72 Jun 11 '15
spazoid
spazoid Jun 11 '15

Jeg synes ikke at Tesla nogen steder lægger skjul på at det er et estimeret leveringstidspunkt man får. Den eneste dato som man bør kunne regne med, er den der aftales med service centret. 

Johndurup
Johndurup Jun 11 '15
Jeg fornægter heller ikke at Tesla siger estimate kan flyttes, frem og tilbage men kommer vi op på en måned eller 1.1/2 så er der jo ikke meget værdi i at have sådan en estimate, så var det bedre at lade være med at sætte sådan en forventet leveringstid.