Loading...
dk

Test af forbrug | Tesla Forum

Claus8930
Claus8930 Jun 18 '15

Hej alle,

Efter som folk meget er i tvivl om deres bil bruger mere strøm en andres, og det stort set er umulig at sammenligne tallene, vil jeg foreslå at folk der er interesseret mødes i Randers på SC søndag 27/6-15 kl. 11

Herfra kan vi lade op til samme niveau (90%) hvorefter vi I samlet flok kører via Motorvejen til Århus, og derfra retur igen af den gamle landevej.

I Århus vil vi notere de enkeltes forbrug og igen tilbage i Randers.

Alle modeller og fælge størrelser har forskelligt forbrug, så jo flere vi jo bedre sammenligningsgrundlag.

Efterfølgende kan de der har lyst, jo samles til lidt spisning hos Graceland

Hvis det har interesse kan I skrive på claus8930@gmail.com

Jeg ligger også inde med en Vboks, til test af 0-100 km/t tider. Hvis nogle har lyst til at teste kan vi også prøve det. Jeg har selv en P85D som IKKE opnår de lovede tider. Måske andre kan?!

Forummets indlæg er redigeret af Claus8930 Jun 18 '15
tintin
tintin Jun 18 '15

Mener du lørdag den 27 juni eller søndag den 28 juni? Iøvrigt synes jeg det er en fin ide og jeg ville gerne havde været med. Der er koncert i Mølleparken begge dage så desværre. Hvis det bliver til noget vil jeg imødese resultatet med spænding

Claus8930
Claus8930 Jun 19 '15

Rettet!

Claus8930
Claus8930 Jun 20 '15

Da flere har skrevet at tidsfristen er for kort, udsætter vi det til engang efter ferien.

lysmanden
lysmanden Jun 20 '15

god ide. Måske os fra sjælland skal prøve samme initiativ.

Vi er et par stykker der skal til sverige og norge i næste uge. Vi skal køre på cruise pilot meget af vejen så det kunne være sjovt at se forskellen. Jeg ved godt at vægt af fører, oppakning og ikke mindst fælge gør forskellen, men det burde kunne give en indikation af hvor vi ligger henne