Loading...
dk

Lemvig | Tesla Forum

Lund
Lund Jun 20 '15

Hej forum,

Konen skal til Lemvig i sommerhus næste weekend, er der nogen af jer der er bosat på de kanter og sælger lidt strøm. Eller nogle der har gode ideer, nærmeste Clever lader er Holstebro og det synes lidt langt væk for fruen.

Mvh Ole

Forummets indlæg er redigeret af Lund Jun 20 '15
NCL
NCL Jun 20 '15
Er der ikke mulighed for at lade i selve sommerhuset?
DeaconWP
DeaconWP Jun 21 '15

Jeg har rettet henvendelse til mine kontakter omkring Lemvig. Vender tilbage i morgen.

Lund
Lund Jun 22 '15

Tak DeaconWP.

Det er desværre en ferielejlighed som ligger 100 m fra parkeringspladsen. Så mormorkabel er umiddelbart ikke muligt.

/Ole

Lars
Lars Jun 22 '15

Hej Ole

Fruen er velkommen til at lade hos mig - hvis nødvendigt. Bor i Vinderup. Har alm. 16A kraftstik. Ligger dog stadigvæk ca. 35 km fra Lemvig, men måske en løsning på vejen dertil eller på vejen hjemover :)

Mvh/Lars

Kristian70k
Kristian70k Jun 22 '15
Skive er der en gratis clever lader.. Det er ikke langt fra Lemvig.. Eller faktisk på vejen.. Selvfølgelig lidt afhængig af hvor du kommer fra
Lund
Lund Jun 23 '15

Hej alle,

Tak for jeres assistance. Fantastisk I sparker ind med ideer.

Lars, kan du PM mig dit mobil nr., så giver jeg lige fruen det med hvis det brænder på.

Kristian70k, gratis Clever lader? Det lyder jo næsten selvmodsigende. Hvor er det henne i Skive?

Mvh Ole

Kristian70k
Kristian70k Jun 23 '15

He he ja det vil jeg give dig ret i, der er en i skive og en i Silkeborg, der er to i skive, og det er den der ligger ved banegården..

KimT
KimT Jun 23 '15

Selvom det er gratis Clever lader, kræver det så stadig en eller anden form for kort ?

Klaus_
Klaus_ Jun 23 '15

Du kan få et gratis Clever kort på dette link, spare oprettelsen på de 350 kr:
https://shop.clever.dk/special/?lockcode=tesla-go

Lars
Lars Jun 23 '15

Hej Ole

Har du modtaget min besked?

Mvh/Lars

Lund
Lund Jun 23 '15

Tak Lars, ja, har lige svaret.

Og tak til Klaus_ for de 350 kr du lige har sparet mig.

/Ole

thomasbj
thomasbj Jul 26 '15

Hej

Ny sidder jeg så lidt udenfor Lemvig og er nysgerrig efter hvordan dette endte? Vinderup eller Clever?

Min nysgerrighed er ikke mindst skabt af en jordforbindelse her i sommerhuset som tilsyneladende er for svag eller ikke eksisterende. Inden jeg begynder at banke jordspyd i vil jeg lige høre om der en nemmere løsning lige om hjørnet :-)

Hilsen Thomas

Bianco
Bianco Jul 26 '15
Citat fra thomasbj

...Min nysgerrighed er ikke mindst skabt af en jordforbindelse her i sommerhuset som tilsyneladende er for svag eller ikke eksisterende. ...

Hvis du ikke allerede har, så prøv flere forskellige stikkontakter. Jeg besøgte i et hus med ældre installationer hvor det først var tredie stikkontakt der ville virke. Og husk at tage begge ender af stikket ud når du flytter den til en anden stikkontakt.

thomasbj
thomasbj Jul 26 '15

God pointe og jeg har da også været omkring 5-6 forskellige stik.

Desuden har jeg været inde ved vandvarmeren og skille stikket ad - men er nok nået til konklusion at husets jord ikke helt lever op til kablets krav.

krabbe
krabbe Jul 26 '15
Oprettelse af gratis Clever kort

Når de vil have reparations nummer ! Skriver i så vin (det accepterede den ikke )
thomasbj
thomasbj Jul 26 '15

I øvrigt kan jeg ikke få: ~~https://shop.clever.dk/special/?lockcode=tesla-go

til at acceptere min 6 cifrede reservationskode, som var den der stod efter RN på min faktura tilbage i november 2013

thomasbj
thomasbj Jul 26 '15

Jeg har samme oplevelse som dig Krabbe - og den accepterer heller ikke mit VN nummer - ej heller de sidste fem cifre som er det TeslaServiceCenter plejer at spørge efter

Bianco
Bianco Jul 26 '15

Systemet forventer RN efterfulgt af 7 cifre. Du skal bare sætte et 0 ind mellem RN og dit reservationsnummer.

thomasbj
thomasbj Jul 26 '15

check - RN med 7 cifre efter virker. Tak.

Sider: 1 2 »