Loading...
dk

Tesla Gummi Måtter | Tesla Forum

HeronlineDK
HeronlineDK Jun 29 '15

Gummi vinter måtter til Tesla - så er de klar til levering.

kan bestilles her > www.heronline.dk

Forummets indlæg er redigeret af HeronlineDK Oct 17 '15
Mwn
Mwn Jun 29 '15

Hvordan vil de adskille sig fra de all-weather mats som Tesla selv sælger?

DeaconWP
DeaconWP Jun 29 '15

Heronline. Jeg ser du har glemt, at dine firma tilbud skal være i rubrikken: Tilbud til Tesla ejere i DK.

Køb og salg af udstyr rubrikken er til private brugere, der vil kontakte andre private brugere.

MVH

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jun 29 '15
KS
KS Jun 30 '15
Topic blev flyttet fraTesla Model S: Køb og salg af udstyr.
HeronlineDK
HeronlineDK Jul 2 '15

Hej Deacon besvarede bare indlæg som var lagt herinde, så den kunne ligge i begge forums , vil jeg mene

HeronlineDK
HeronlineDK Jul 2 '15

Hej Deacon besvarede bare indlæg som var lagt herinde, så den kunne ligge i begge forums , vil jeg mene

HeronlineDK
HeronlineDK Jul 2 '15

Kære MW

Tesla sælger en "skål" formet plastik vinter måtte, mine vil være som du ser dem i andre bil modeller, blød gummi med en lille forhøjet kant.

LennartG
LennartG Sep 1 '15

Noget nyt ?

HeronlineDK
HeronlineDK Sep 4 '15

Hej LG

Vi har dem sat i støbeskeen, forventer medio oktober salg på nettet

/

Juhloz
Juhloz Sep 4 '15

Kommer der evt. også en bagagerumsbakke i gummi/plastik ?

HeronlineDK
HeronlineDK Sep 5 '15

Hej Jubloz

Vi kigger hele tiden på nye markeder, så absolut noget vi vil kigge på, om markedet er der, og tak for indslaget.

Juhloz
Juhloz Sep 5 '15

Super, det håber jeg så der er :)

Tak for svar.

BoHolden
BoHolden Sep 5 '15

Jeg melder mig med i koret ! Gummitmåtte til baggagerummet kunne være lækkert.

JL
JL Sep 5 '15
@Bo: Jeg har Tesla's egen - den er super: http://shop.teslamotors.com/...er-model-s-trunk-set
BoHolden
BoHolden Sep 5 '15

@JL Tjek ! 

HeronlineDK
HeronlineDK Sep 6 '15

Bo Hvis du laver en forhåndsbestilling får du den til 599,- kr.

HeronlineDK
HeronlineDK Sep 6 '15

altså på vinter måtter til inde i Tesla, vi kommer nok senere med Trunk gummi måtte

LennartG
LennartG Oct 5 '15

Hej HeroonlineDK

Jeg har prøvet at handle på din hjemmeside fra flere browsere, men får :

~~Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 4095 of 4096 bytes in /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/cache/CacheFs.php on line 40

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/cache/CacheFs.php:40) in /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/shop/Shop.php on line 422

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/cache/CacheFs.php:40) in /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/shop/Shop.php on line 423

samt:

~~Fatal error: Uncaught --> Smarty: unable to write file /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/cache/smarty/compile/9a/40/2e/wrt561224302e8b91_18342498 <-- thrown in /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_write_file.php on line 46.

Lad mig høre, når du får styr på det :).

Mvh Lennart

LennartG
LennartG Oct 14 '15

Det virker nu, og måtterne er bestilt.
Hvornår forventes leveringen ?

Kokken
Kokken Oct 14 '15

Hej @HeronlineDK

Er der opkant hele vejen rundt på måtterne?

vh. Søren

Sider: 1 2 »