Gummi vinter måtter til Tesla - så er de klar til levering.
kan bestilles her > www.heronline.dk
Hej Deacon besvarede bare indlæg som var lagt herinde, så den kunne ligge i begge forums , vil jeg mene
Hej Deacon besvarede bare indlæg som var lagt herinde, så den kunne ligge i begge forums , vil jeg mene
Kære MW
Tesla sælger en "skål" formet plastik vinter måtte, mine vil være som du ser dem i andre bil modeller, blød gummi med en lille forhøjet kant.
Hej Jubloz
Vi kigger hele tiden på nye markeder, så absolut noget vi vil kigge på, om markedet er der, og tak for indslaget.
altså på vinter måtter til inde i Tesla, vi kommer nok senere med Trunk gummi måtte
Hej HeroonlineDK
Jeg har prøvet at handle på din hjemmeside fra flere browsere, men får :
~~Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 4095 of 4096 bytes in /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/cache/CacheFs.php on line 40
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/cache/CacheFs.php:40) in /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/shop/Shop.php on line 422
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/cache/CacheFs.php:40) in /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/classes/shop/Shop.php on line 423
samt:
~~Fatal error: Uncaught --> Smarty: unable to write file /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/cache/smarty/compile/9a/40/2e/wrt561224302e8b91_18342498 <-- thrown in /home/heronlin/domains/heronlin.vot.pl/public_html/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_write_file.php on line 46.
Lad mig høre, når du får styr på det :).
Mvh Lennart
jeg har købt mine måtter hos All4cars.dk, (Mixi som også kører Tesla :) )
Har selv købt både de almindelige måtter, som jeg har kørt med i 3-4 mdr nu. De er intet mindre end konge. rigtig behagelige, at kører med, super nemme når bilen skal støvsuges, og nemme at holde pæne. (bare en våd klud ) og NU også de NYE vintermåtter, de er i en super kvalitet, med høje kanter, og sidder som billederne viser super godt.
Den indvendige del af bilen, er nu helt klar til vores regnvåde vinter. så mangler bare vinterdækkene, så er Ellerten helt vinterklar.