Loading...
dk

Må jeg komme og tage lidt billeder af din Tesla? :-) | Tesla Forum

NikolajHaugaard
NikolajHaugaard Jun 29 '15

Hej allesammen. 

Jeg er en frisk ung mand som er ved at forsøge at starte et lille projekt i min fritid. Det går ud på at jeg laver design skabeloner til grafiske designere og programmører. Disse skabeloner og mest kendt som mockups, og der er godt 600.000 der har downloadet og brugt de skabeloner jeg har lavet indtil videre (de er gratis). Jeg er her på Teslaforum fordi jeg længe har haft en idé om at lave en skabelon af Tesla's fede touchskærm. Men desværre har jeg ingen Tesla ejere i min vennekreds. Grunden til jeg så gerne vil lave denne skabelon er for at fremme udviklingen af applikationer til Tesla'en, og for at designere nemt kan lave prototyper og komme op med nye ideer. 

Så jeg håber inderligt at finde en der kunne være frisk på at lade mig bruge sin Tesla i et photoshoot, jeg vil selvfølgelig komme til dig, med fotograf og eventuelt modeller. 

Her er et eksempel på en designer som har brugt et Tesla mockup, men der er ikke rigtigt nogle tilgængelige for den almene designer nogen steder. Og det syntes jeg vi skal gøre noget ved. :-)

Link: https://www.behance.net/gallery/23771657/Tesla-Interface-Concept

Med venlige hilsner, 

Nikolaj.

Forummets indlæg er redigeret af NikolajHaugaard Jun 29 '15
MDamm
MDamm Jun 29 '15
Der er helt sikkert nogen der gerne vil hjælpe, hvis du fortæller hvor i landet du er.
NikolajHaugaard
NikolajHaugaard Jun 29 '15

Tak for dit svar MDamm :-) Det kunne være fantastisk! Jeg bor lige omkring Århus. 

Hvis der var en der kunne have lyst, får vedkommende selvfølgelig alle billederne efterfølgende. 

Forummets indlæg er redigeret af NikolajHaugaard Jun 29 '15
Lau
Lau Jun 29 '15

Det lyder super spændende. Jeg har selv en IT-virksomhed med fokus på det æstetiske. Jeg har dog ikke alle de fancy interiørpakker i min Tesla, men den holder på Frederikbjerg og vil gerne fotograferes :-) Om ikke andet ville det være interessant med en snak.

Opladet
Opladet Jun 30 '15

Hej

Lyder fedt. Har en Tesla med hele pakken, den holder I Hørning, men kommer næsten hverdag tiI Århus. Giv et kald hvis det har interesse (20822006)

Hilsen

Jesper

SimonHN
SimonHN Jun 30 '15
Hej Nikolaj.

Bor i Allingåbro og har en fuld udstyret model S P85D med de dyreste tilvalg. Lige undtagen børnesæderne. :)
Clubman
Clubman Jul 2 '15

Bor i Skanderborg. Har en sølvfarvet P85 med carbon decor, sort læder og sort alcantara og pano. Skriv hvis det måtte have interesse.