Loading...
dk

Pol-filter til BlackVue 650 - gruppekøb? | Tesla Forum

JL
JL Jul 3 '15

På Teslamotorsclub.com er der et gruppekøb i gang af pol-filtre til BlackVue 650. Pol-filtre fjerner mange refleksioner fra optagelser og forbedrer generelt billedet. Man får 28% rabat hos denne forhandler:

http:///...zer-filter-clip.html

Desværre kan man ikke bruge tilbudet når man bor i DK. Jeg har derfor skrevet til forhandleren for at høre om han kan ændre det, så man også kan få rabat fra DK ELLER og han kan give os et tilsvarende tilbud på gruppekøb. 

Jeg vender tilbage når jeg hører noget.

Video, som er uploadet af en TMC bruger (og ikke forhandleren) der viser forskellen - først uden filter og så med:

https://youtu.be/5dhut1COMKo

Forummets indlæg er redigeret af JL Jul 3 '15
Klaus_
Klaus_ Jul 3 '15

Jeg synes det er pebret for et pol-filter, men årsagen skal nok findes i at det måske er "custom made" til BlackVue kameraerne - ja måske endda originalt?

Who am I kidding... jeg er selvfølgelig interesseret hvis der blir gruppekøb/rabat :) 

Bianco
Bianco Jul 3 '15

Det lyder interessant. Nogen der har fundet eksempler på hvor meget af lyset det tager om natten?

DeaconWP
DeaconWP Jul 3 '15

Hvor mange filtre kan man klippe ud af et par polariserende solbriller?

SimonHN
SimonHN Jul 3 '15
Ta i biografen og se en 3D film.

Pil filter ud af brillerne og læg dem på hinanden. drej det ene "filter" til den mørkhed du gerne vil ha. :D
DeaconWP
DeaconWP Jul 3 '15

Hvad skal man så betale for sådan et par briller, når man tager dem med hjem?

SimonHN
SimonHN Jul 5 '15
De er normalt med i billettens pris. Dog koster en 3D film også noget mere at se. :)
JL
JL Jul 6 '15
Hmmm... Har lige hørt fra forhandleren i Frankrig og han har snart ikke flere filtre på lager pga. gruppekøbet på TMC :-). Han forventer at få dem lager igen til august, så der tager jeg fat i ham igen for at høre om vi kan arrangere et gruppekøb.
DeaconWP
DeaconWP Jul 6 '15

Netto har pt en spotvare, som er et par Polarisende solbriller.