Loading...
dk

Storm P løsning til stop af bagklap søges... | Tesla Forum

Michael84
Michael84 Jul 21 '15

Hej rundt omkring.

 

Jeg står med værktøjskasser og pensler og klargører nye omgivelser til bilen der endnu ikke er leveret. Indrømmet blev jeg nærig da lys og interiørpakken skulle vælges/fravælges, så den er ikke kommet på. Nu står jeg så med balladen jeg ikke havde forudset. Loftet i garagen er ikke højt nok, så det lugter af ridser og mærker i bagklappen, hvis jeg ikke får lavet en løsning. Har nogen af jer haft samme udfordring og fået den løst. Umiddelbart ser jeg en løsning ala det der løfter hattehylden i mange andre biler, hvis det kan fastgøres på nogen måde uden at se alt for uheldigt ud. Alternativet som jeg nok selv har mest tiltro til er et blødt stop af skum eller andet i loftet, som jeg så vil få placeret så det vil ramme mod ruden fremfor lakken. Men hvis nogen har løst det på en hel anden måde, så er jeg meget lydhør. :-)

kajakaj
kajakaj Jul 21 '15
Hvis du har valgt tech pakken er der mulighed for at stille hvor højt bagklappen selv går op.
Michael84
Michael84 Jul 21 '15

Der er ikke noget der hedder Techpakke i dag og i lys og interiørpakken er den nævnte funktion i dag (som den eneste funktion jeg var ærgerlig over ikke at få med). :-)

Nommensen
Nommensen Jul 21 '15
Jeg ville sætte et stykke hårdt gummi op i loftet - så afbøder det for ridser
Niels
Niels Jul 21 '15

jeg ville bruge livrem og seler .

en 'yoga måtte i loftet' og et par snore som du selv beskriver.

 

Michael84
Michael84 Jul 21 '15
Yogamåtten var måske ikke dum som materiale, hvis det bliver den løsningsmodel der bliver enden af dette...

Er der nogen der ved om elbagklap kan eftermonteres?
Genild
Genild Jul 21 '15
Umiddelbart vil jeg sige, at det er den mest humane anvendelse af en yoga-måtte jeg endnu har hørt om.
3450rbt
3450rbt Jul 22 '15
Genild +1 :-)
Michael84
Michael84 Jul 22 '15

Hehe.

 

Jeg må i gang med at lave dette og til den tid huske at smide det "sporty" billede her. :-)

Sthing
Sthing Jul 22 '15
Jeg har overvejet at købe et par fendere i Biltema for at passe på dørene. De kan nok også bruges i loftet. Men en yogamåtte er sjovere :-) http://www.biltema.dk/...rofender-2000034107/
Forummets indlæg er redigeret af Sthing Jul 22 '15
Michael84
Michael84 Jul 22 '15

Halløjsa! Det var sku ikke dumt. Især fordi loftsfarven derude bliver en lys grålig. :-)

Genild
Genild Jul 22 '15
De andre fendere de har i Biltema virker da smartere, dertil kan man også få et par fenderkurve, som kan monteres i hver side på Tesla'en, så man kan hænge dem ud på siderne af Tesla'en ved p-pladser og lignende steder hvor der er risiko for ridser og buler.