Loading...
dk

Frederiksværk Odense | Tesla Forum

Hejgaard
Hejgaard Aug 1 '15

Et morgen spgm.  :)
På trods af 8 mdr med TMS er i dag min første tur til Odense, overnatte, retur i morgen til Frederiksværk. Tur-dele ser ud;

Frederiksværk - Odense 130 km
Frederiksværk - Køge SUC 70 km
Køge SUC - Odense 125 km
Umiddelbart ingen lademulighed i Odense

Spgm.;
Ville I køre Frv - Odense 130 km direkte i dag og Odense - Køge - Frv. i morgen og lade søndag.
, eller - Frv. - Køge - Odense i dag?

God lørdag, Hejgaard 

Hejgaard
Hejgaard Aug 1 '15

faren ved for lidt information  :)  på turen retur i morgen skal jeg aflevere en pakke på Frederiksberg

Jeg har charget til 100% inden afgang

Hejgaard
Hejgaard Aug 1 '15

Tak for svar - det bliver det  :)

DeaconWP
DeaconWP Aug 1 '15

Hvis man kigger på plugshare.com og indtaster Odense, kommer der lademulighed op på Sønder Boulevard 306.

Der er 6 styk type 2 11 KW lader stik.

Der er chademo ved Føtex.

Gråbrødre P-hus har 2 styl type 2

Så det med umiddelbart ingen lademuligheder kan jeg ikke genkende.

Men du har jo rigeligt til at komme til Superchargeren i Køge.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Aug 1 '15
Bianco
Bianco Aug 1 '15
Der er også to eon standere 22 kw, på p pladsen over for Odense zoo indgangen. De bliver hurtigt optaget af ICE men man kan komme til dem fra tre sider.
Forummets indlæg er redigeret af Bianco Aug 1 '15
Hejgaard
Hejgaard Aug 2 '15

Igen tak for svar - godt at man kan lære af hinanden. Jeg boede faktisk lige op ad Zoo, så en ekstra forlængerledning, så havde den været der'.  :)   . der boede forøvrigt to tesla' ejere på samme vej.

Skulle vise sig at være klogt at lade til 100% inden afgang, havde efter tur uden stop til Odense, overnatning (Volbeat i Tusindårsskoven), kørsel til Køge SUC 14% på batteriet ved ankomst SUC, ladning til 75%, over Frederiksberg hjem til 3300 Frederiksværk, parkeret i garage med 50% tilbage. Har dermed kørt 400 km på en fuld ladning, ved kørsel på +5 km/t over speedlimits. Funktionen med at strække fartkontrolpinden imod sig selv et par sekunder og derved følge fartgrænserne (plus de evt ekstra km/t under settings), fungerer perfekt! Så tip - kender du ikke denne funktion, så prøv den af.

Det er en fantastisk bil vi har  :)

Søndagshilsner Hejgaard
Ps. Forum sticker set ved SUC - sjovt at genkende nick herinde fra.

Busimiss
Busimiss Aug 2 '15
Jep, vi ladede også i Køge :-)
Hejgaard
Hejgaard Aug 3 '15

Tak Mwn  :)

Busimiss vi holdt lige ved siden af hinanden - I var ved at spise og gjorde klar til at køre da vi trillede ud i den grå TMS.  ;)     (så forum sticker i din bagrude)