Om i har 21" Turbine, 19" standard eller, hvilke fælge i nu har - hvilket valg har i gjort til vinter fælge?
Nogen der har købt nogle vinterfælge som ikke koster små 20.000kr? Som i er tilfredse med?
Om i har 21" Turbine, 19" standard eller, hvilke fælge i nu har - hvilket valg har i gjort til vinter fælge?
Nogen der har købt nogle vinterfælge som ikke koster små 20.000kr? Som i er tilfredse med?
Der har været snak om Brock B32 fra http://www.gp24.dk/ som vist haver i ca. 16.000,-
@KimT; fælgene ville ikke stå dig i mere end 7k. Hvilke dæk ville man sætte på og hvorfor?
Jeg har generelt gode erfaringer med Brigdestone dæk fra mine biler, og har også set hvad folk skriver om LM32 til en Tesla (Dunlop 3D har også været nævnt).
Så jeg regner med at få bestilt et par sorte Brock B32 inkl TPMS ventiler og LM32 dæk når jeg engang får min perlemors 70D.
Prisen bliver så 14.880,- + 399 for 4 TPMS ventiler = 15.279,- - Synes ind til videre ikke jeg har set det billigere - heller i fra Tyskland, når der kommer fragt oveni.
Det er en flot fælg @Kim - den configuration kunne jeg også være interesseret I. Lyder meget fornuftigt rent prismæssigt.
KimT. Det var da billigt for 4 TPMS ventiler. Er det ikke styk prisen du skriver på 399 Kr?
Ups - min fejl. Svaret fra GP24 var "TPMS ventiler til din model koster 399,- inkl. moms pr. styk."
OK. Så bliver du da ikke overrasket, når fakturaen kommer.
Jeg har købt Dunlop Winter Sport 3D på mine indkøbte B32 Mat sort.
Endt i 16200kr all incl.
- R