Loading...
dk

Vinterfælge til TMS | Tesla Forum

Kramer
Kramer Aug 1 '15

Om i har 21" Turbine, 19" standard eller, hvilke fælge i nu har - hvilket valg har i gjort til vinter fælge?

Nogen der har købt nogle vinterfælge som ikke koster små 20.000kr? Som i er tilfredse med?

krabbe
krabbe Aug 1 '15
Købte min S85D med 19" og kører nu dækkene flade, og sætter vinterdæk på dem når det er tid !

Har et sæt 21" med sommerdæk liggende klar til næste sæson
Hookmaker
Hookmaker Aug 1 '15
Jeg har vinterdæk på mine 19" Tesla std. fælge
Nommensen
Nommensen Aug 1 '15
+1
KimT
KimT Aug 1 '15

Der har været snak om Brock B32 fra http://www.gp24.dk/ som vist haver i ca. 16.000,-

Chris
Chris Aug 1 '15
Kører på Tesla standard vinterdæk. Meget tilfreds. De er meget støjsvage.
Hookmaker
Hookmaker Aug 1 '15
Chris, - som du har købt i tillæg ikke sandt? Ellers er det ikke vinterdæk.
Chris
Chris Aug 1 '15
Korrekt. Jeg købte et sæt da de satte dem kraftigt ned sidste år
The_Stig
The_Stig Aug 1 '15

Hvad er indpresningsdybden på en original fælg?  ET?

KS
KS Aug 2 '15

ET mål er 40

Kramer
Kramer Aug 2 '15

@KimT; fælgene ville ikke stå dig i mere end 7k. Hvilke dæk ville man sætte på og hvorfor?

KimT
KimT Aug 2 '15

Jeg har generelt gode erfaringer med Brigdestone dæk fra mine biler, og har også set hvad folk skriver om LM32 til en Tesla (Dunlop 3D har også været nævnt).

Så jeg regner med at få bestilt et par sorte Brock B32 inkl TPMS ventiler og LM32 dæk når jeg engang får min perlemors 70D.

Prisen bliver så 14.880,- + 399 for 4 TPMS ventiler = 15.279,- - Synes ind til videre ikke jeg har set det billigere - heller i fra Tyskland, når der kommer fragt oveni.

BoHolden
BoHolden Aug 3 '15

Det er en flot fælg @Kim - den configuration kunne jeg også være interesseret I. Lyder meget fornuftigt rent prismæssigt.

DeaconWP
DeaconWP Aug 3 '15

KimT. Det var da billigt for 4 TPMS ventiler. Er det ikke styk prisen du skriver på 399 Kr?

KimT
KimT Aug 3 '15

Ups - min fejl. Svaret fra GP24 var "TPMS ventiler til din model koster 399,- inkl. moms pr. styk."

DeaconWP
DeaconWP Aug 3 '15

OK. Så bliver du da ikke overrasket, når fakturaen kommer.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Aug 3 '15
RobertJ
RobertJ Aug 3 '15

Jeg har købt Dunlop Winter Sport 3D på mine indkøbte B32 Mat sort.
Endt i 16200kr all incl.

- R

Clubman
Clubman Aug 9 '15
Overvejer samme som dig RobertJ, men er nu også lun på Polar Wheels i gunmetal, men venter lige på en præcis pris på dem komplet med dæk.