Loading...
dk

Founders Model X købes | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Aug 12 '15
Hej alle med link til rabat.<br />
Er der en der vil samle 10 referral link salg sammen, og så lade mig købe den Founders edition Model X du så må købe?<br />
Måske en af Jer, som jeg har hjulpet med nogle tips igennem tidens løb?
Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Aug 12 '15
P85DK
P85DK Aug 12 '15

DeaconWP - du skal være mere end velkommen, jeg synes du har ventet længe nok, så det vil næsten være snyd hvis der er en dansker der får en Model X før dig.

Tror dog ikke at jeg kan skaffe ti henvisninger selv, så der må du træde til og hjælpe lidt

SimonHN
SimonHN Aug 13 '15

"Fjernet af admin"

Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Aug 13 '15
P85DK
P85DK Aug 13 '15

@SimonHN - Det som DeaconWP henviser til er, at selvom Bjørn har vundet den gratis X, så får du med 10 stk lov til at købe en Funders X som ellers ikke kan købes.

SimonHN
SimonHN Aug 13 '15
P85DK. Det skriver jeg jo også i anden linje?

Deacon er velkommen til at købe den hvis der også kan falde noget af til velgørenhed. :)
Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Aug 13 '15
P85DK
P85DK Aug 13 '15
check!
DeaconWP
DeaconWP Aug 14 '15

Det lyder dejligt det her.

Er der nogen der er længere end 2 referrals, der godt vil hjælpe mig med projektet. Jeg hjælper selvfølgelig også selv .

DeaconWP
DeaconWP Sep 17 '15

Nå, så er det på tide at spørge igen. Er der nogen der har opnået 10 henvisnings salg, og som nu må købe en Founders Edition Model X, som de ikke selv vil købe? Og som jeg så må købe?

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 17 '15
RobertJ
RobertJ Sep 28 '15

Vi er nu ved at være oppe på min. 6 stk founders rettigheder blandt forummets medlemmer.
Er der nogen af jer der ikke skal bruge en X og er interesseret i at sælge 'rettigheden' videre?

- R

Lund
Lund Sep 28 '15
De er ved at slå hul i sparegrisen så de har ikke tid.
KS
KS Sep 28 '15

Har måske en ikke afsat model, som jeg (hvis ikke afgifterne kommer), vil køre i en måned eller 2, for derefter at afhænde den. Kommer afgifterne vil jeg naturligvis sælge til en interesseret, herhjemme eller udenlands. Det må bestemt være muligt at komme af med den, og samtidig med gøre en happiii.