Loading...
dk

Referral når man ikke har modtaget sin bil endnu? | Tesla Forum

Vinse
Vinse Aug 16 '15
Vi har nogle venner som vi har snakket Tesla med i lang tid. Vi har bestilt til levering i september. Er det kun folk med en udleveret bil som modtager Referral links? Vores venner vil gerne hjælpe os men vi har jo ikke modtaget noget fra Tesla - sikkert fordi bilen ikke er leveret og nu skal det jo gå lidt stærkt inden mandag ;)
KimT
KimT Aug 16 '15

Jeg har heller ikke fået et link. Så der er nok kun dem der har fået leveret deres bil der har fået et.

The_Stig
The_Stig Aug 16 '15

Tjek forsiden der er et link

Vinse
Vinse Aug 16 '15
Det er intet problem at finde et link, nu ville vores venner jo bare gerne hjælpe os hvis muligt ;)
jpkofoed
jpkofoed Aug 16 '15

Hej. Har spurgt Service Center om det samme - får først link efter levering. Surt, når est. lev. for mit vedkommende nu hedder 'late oct - beginning nov' og kampagnen slutter ult. okt. ;-) Fik også trykket confirm få dage før kampagnen blev lanceret, og det ser ikke ud til man kan bruge en kode herefter, så no joy ...

Pim
Pim Aug 16 '15

Samme her, og jeg har også talt med Tesla. Føler lidt vi er en overset/tabt gruppe. Havde det ikke været for tidspresset mht. til afgifter, så havde jeg annuleret ordren, tabt de 15000 men istedet snuppet en refferal og genbestilt, men denne gang en P90D, som også først blev lanceret efter jeg bestilte :-( . Men nu hæver de jo priserne, sjovt nok så det stort set går lige op med udgifterne til deres refferal stunt. Alt sammen havde været OK hvis bilen havde været leveret få dage efter bestilling, men det er lidt surt at skulle acceptere mens man venter på bilen. Den er i øjeblikket sat til september/oktober.

DeaconWP
DeaconWP Aug 16 '15

Der er en der forærer hele sin "gevinst", til den der bruger hans referral. Så dine venner kan jo købe noget til dig for hans referral. Eller blot få de 20.000 selv.

Så har I fået alle de 20.000. hans link er nemt at finde i en tråd her.

Redigeret: Se indlæg 19 i denne tråd:

http://teslaforum.dk/forum/topic/advarsel-om-rabat-ved-k%C3%B8b-af-ny-tesla?&page=1

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Aug 16 '15