Loading...
dk

-=SOLGT=- 19" originale fælge med vinterdæk (med nye eller gamle sensorer) | Tesla Forum

JL
JL Aug 18 '15

4 stk. originale Tesla 19” alufælge monteret med Hankook vinterdæk - vælg selv om du vil have nye eller gamle sensorer på. Kørt ca. 7.000 vinterkilometer og har masser af mønster tilbage. Ingen kantstenridser. Originale Tesla centerkapsler medfølger også.

Pris 12.500 (eller bytte med fire nye 21" Pirelli Sottozero vinterdæk :-)).

Jeg bor i Kbh, men kommer jævnligt til Fyn/Jylland.

Send mig en personlig besked hvis du er interesseret eller har spørgsmål.

Forummets indlæg er redigeret af JL Aug 31 '15
Extraordinoehr
Extraordinoehr Aug 19 '15

Hej

Er dækkene stadig til salg? Kan du evt. sende et billede? martin@offpiste.dk?

Mvh

Martin

JL
JL Aug 19 '15

Hej Martin,

Ja, det er de - jeg skal lige hjem - så skal jeg nok få taget nogle billeder og lagt op. De kommer op senest i weekenden.

JL
JL Aug 20 '15

Nu med billeder.... Husk at slå til inden den første sne falder ;-)

Niels
Niels Aug 23 '15
vil gerne spørge hvad du mener med at man selv vælger om det er nye eller gamle dæk sensore. skal man selv montere dem ?
skal dæk ikke afmonteres for at montere dæktryks sensore ?
Forummets indlæg er redigeret af Niels Aug 23 '15
DeaconWP
DeaconWP Aug 23 '15

Niels:

Kig på dette link, Der er samlet en del viden om dæk og fælge til en Tesla.

http://teslaforum.dk/forum/topic/fakta-om-d%C3%A6k-og-f%C3%A6lge-til-model-s-uden-snak

Niels
Niels Aug 23 '15

som jeg læser salgs annoncen, kan køber selv vælge om de skal være inkl gl eller ny tpms, men er tpms ikke noget som er monteret på fælgen inden dæk monteres..eller tager jeg fejl. syntes ikke den linkede tråd beskriver noget om hvordan tpms monteres.

skal en evt køber selv ombytte tpms sensore eller hvordan tænkes det gjort ( de må jo i dag have enten gl eller nye monteret) - spørger da jeg kunne være interesseret i hjulene.
JL
JL Aug 24 '15
&Niels: Her følger forklaringen (lidt lang :-)

Jeg har en P85 uden autopilot = gamle sensorer. De 19" jeg har sat til salg her, er lige nu monteret med gamle sensorer. Jeg har købt et sæt 22" Vossen fælge som er monteret med nye sensorer. Dvs. dem skal jeg have sat gamle sensorer i. Det kan jeg gøre på to måder

1) Bytte om på sensorerne i de to sæt - det kræver ganske rigtigt dæk af/på, på to sæt fælge.
2) Købe et ekstra sæt gamle sensorer og blot få sat dem i mine nye Vossen fælge.

Der er ikke den store forskel i pris på de to alternativer, så derfor er jeg fleksibel mht. om køber af fælgene vil have nye eller gamle sensorer.

Håber det giver mening... :-)
JL
JL Aug 27 '15

Hvis man nu synes standard fælgene i sølv (som er til salg her) er for kedelige kunne man jo få dem sort forkromet, som denne bruger fra TMC har fået gjort....

Egentlig ganske pænt... Så tøv ikke - køb et par rigtig fine (sølv) alufælge med vinterdæk for 12.500 :-)

Niels
Niels Aug 27 '15
de dælme flotte, hvor får man den slags gjort i dk ?
og det er sikkert ikke helt billigt...nogen som kender pris nivauet for den slags
TvBH
TvBH Aug 28 '15
Jeg køber dem gerne, hvis de stadig er til salg. Så kan vi måske også kigge på coax til bagkamera ;-)
Forummets indlæg er redigeret af TvBH Aug 28 '15
JL
JL Aug 28 '15

@TvBH: Det er du meget velkommen til og jeg hjælper også gerne med coax til bagkamera - jeg har stadig er par lange sugerør tilbage :-) Send med en PB herinde, så kan vi aftale nærmere.

Mugle
Mugle Aug 31 '15
Hej - har du solgt dækkene? Jeg vil gerne købe dem - bor i Holte - vh Claus
JL
JL Aug 31 '15

@Mugle: Ja, de er blevet solgt.

Mvh.,
Jacob

Mugle
Mugle Aug 31 '15

øv

DeaconWP
DeaconWP Aug 31 '15

Mugle: Jeg ser du ikke har fået din bil endnu, og at du er meget opsat på at købe nye hjul. Og er interesseret i flere modeller.

Hav lidt tålmodighed. Der dukker sikkert snart et godt tilbud op til dig, før du aner.

Niels
Niels Aug 31 '15
for 18 tkr får du et helt nyt sæt hos tesla - snorlige, afbalanceret, monteret og uden slidtage. det er ikke altid at brugte kan betale sig.