Loading...
dk

Vbox Sport | Tesla Forum

Torben_E
Torben_E Aug 20 '15

Hej alle performance fans....

Hvor hurtigt accelererer jeres Tesla så egenligt...

Se det er jo ret subjektivt indtil man prøver med professionelt udstyr. 

Jeg havde lånt en Vbox af Michael (ka ikke lige huske hans profil navn) og blev meget begejstret... ikke af resultaterne som var skuffende i min P85D men af Vboxen.

 

I de 3 uger hvor jeg lånte den udlånte jeg den endda to gange til andres P85D ejere (hvorfor mon). Og nu savner jeg en til mig selv efter at Michael har fået den tilbage.

 

Normalpris på en Vbox Sport er 3.250 kr. Vi kan få den for 2.875 inkl moms ved køb af 5.

Vi har allerede 4 bestillinger... er der andre der er friske. Af hensyn til logistik bliver enhederne sendt til København hvor de også kan afhentes.

 

Der kan også bestilles sugekopper (pris ca 300). 

 

 

Vbox Sport har IKKE display i enheden men skal kobles til en smart phone via BT. Vbox er integrerbar med iPhone per default. Hvis man har Android som mig skal man købe en app (eller bruge en free app).

 

Alt herfra. 

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E Aug 21 '15
MrCoffee
MrCoffee Aug 20 '15
Hvad målte du ?
Torben_E
Torben_E Aug 20 '15

Kæreste Mr. Coffee (skal du iøvrigt også til Tølløse på lørdag).

 

Du rører ved et meget ømt punkt... Har nok brugt 100+ timer de på emnet med P85DK, Ken, Hookmaker, Gert og mange andre... her en lille oversigt og til sidst kommer det du spørger om... det lover jeg...

 

ohhhhh here we go again......

 

Vores målinger har kreeret 7736 visninger på det Norske forum...http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,22994.180.html

 

og 361 indslag på TMC med nogle af det rigtig tunge Tesla drenge og piger.

 http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/51563-Calling-P85D-owners-world-wide-for-survey-and-complaint-letter/page13

 

Vi er også på det tyske forum men der er kun kommet 45 posts til gengæld (og forventeligt) meget tekniske og vi har fået billeder og link på den famøse 630 A sikring der. Ifølge tyskerne er det 2 x 630 A der sidder i batteriet !! Deraf de 1.200 A (1+1 er ikke 2 ligesom 630 + 630 ikke er 1.260 A). Der er alen lange forklaringer og grafer over smelte punktet og tiden inden dit og dat....

 

Derudover er andre tråde gået i selvsving med referencer og henvisninger til emnet....

 

Den aller aller hurtigtste tid jeg har haft i min P85D er 3.8 s. Eller typisk 3.9 - 4.1 s.

En af os har fået den ned på 3,7 s. 

 

Dette stod ikke på hjemmesiden hos Tesla Motors da jeg bestilte i januer. Der hed det 3.3 s i diciplinen 0-100 km/t.

 

Jeg stopper her.. håber at kunne give en opdatering der er mere konkluderende om 1-2 uger.

 

De bedste Tesla hilsner

 

Torben

 

Torben_E
Torben_E Aug 21 '15

Hej igen. Så er vi nået op på 5 Vboxe.

 

Jeg lægger bestilling ind på søndag så hvis der er flere der ønsker en Vbox (afhentning i KBH) så kan i stadig nå det.

Pris er 3.270 inklusiv sugekob, fragt fra UK og moms.

 

Mvh

 

Torben