Ja hvem vil ikke gerne hjælpe og glæde et kommende brudepar....
Nu er bilen nyvasket og klar til kørsel af Gommen. Empty kører bruden...
Glæder mig til at se deres glade smil på denne store dag.
Torben_E
Ja hvem vil ikke gerne hjælpe og glæde et kommende brudepar....
Nu er bilen nyvasket og klar til kørsel af Gommen. Empty kører bruden...
Glæder mig til at se deres glade smil på denne store dag.
Torben_E
Den står jo mindst lige så flot, som den gjorde forleden aften i Køge :-) God tur Torben og fedt du kunne hjælpe!
Tillykke til brudeparret.
Off-topic - Torben, hvordan og med hvad vasker du din bil? Hvilken metode og grej hvor fra?
Den står virkelig flot.
Hej Kramer....
For det først har bilen fået opticoat hos Detailing i Odense. Morten himself superviserede behandlingen :-)
Dvs bilen er poleret så selv sjusk fra fabrik og udleveringen er fjernet. Der var nogle "hologrammer" som blev poleret væk samt overskydende slibemiddel ved samlinger. Derefter opticoat og + behandling (tidligere kaldet gloss). Se billedserie.
http://teslaforum.dk/photo/useralbum/Torben_E/137
For det andet har jeg besluttet aldrig at maskinvaske bilen så jeg har købt spand (med ristebund) lammeskinds hanske, opti- et eller andet shampoo der ikke skummer og microfibre håndklæder.
Så som du ser bilen der er den vasket i hånden. Da solen skinnede den dag var jeg nød til at tage et mindre felt af gangen (for at det ikke tørrede for hurtigt).
Alt herfra
Torben_E
Hej Torben
Tak for tilbagemeldingen - men det er ganske alm. vask du har gjort med hånden? Ikke en "fancy" metode fra youtube? eller lign?
Hej Torben - anede ikke du tog billeder imens, men super.... Må dog sige at du bør investere i et bedre kamera. ;)