Loading...
dk

Bryllups kørsel Tølløse.... kl 15.00 idag og sikke et vejr | Tesla Forum

Torben_E
Torben_E Aug 22 '15

Ja hvem vil ikke gerne hjælpe og glæde et kommende brudepar....

Nu er bilen nyvasket og klar til kørsel af Gommen. Empty kører bruden...

Glæder mig til at se deres glade smil på denne store dag.

Torben_E

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E Aug 22 '15
Junior
Junior Aug 22 '15

Den står jo mindst lige så flot, som den gjorde forleden aften i Køge :-) God tur Torben og fedt du kunne hjælpe!

MrCoffee
MrCoffee Aug 22 '15
Lidt billeder fra dagen, vi var tre Teslaer som hjalp til. Tillykke til brudeparret.
Kramer
Kramer Aug 22 '15

Tillykke til brudeparret.

Off-topic - Torben, hvordan og med hvad vasker du din bil? Hvilken metode og grej hvor fra?

Den står virkelig flot.

Torben_E
Torben_E Aug 25 '15

Hej Kramer....

For det først har bilen fået opticoat hos Detailing i Odense. Morten himself superviserede behandlingen :-)

Dvs bilen er poleret så selv sjusk fra fabrik og udleveringen er fjernet. Der var nogle "hologrammer" som blev poleret væk samt overskydende slibemiddel ved samlinger. Derefter opticoat og + behandling (tidligere kaldet gloss). Se billedserie.

http://teslaforum.dk/photo/useralbum/Torben_E/137

For det andet har jeg besluttet aldrig at maskinvaske bilen så jeg har købt spand (med ristebund) lammeskinds hanske, opti- et eller andet shampoo der ikke skummer og microfibre håndklæder.

Så som du ser bilen der er den vasket i hånden. Da solen skinnede den dag var jeg nød til at tage et mindre felt af gangen (for at det ikke tørrede for hurtigt).

Alt herfra

Torben_E

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E Aug 25 '15
Kramer
Kramer Aug 25 '15

Hej Torben

Tak for tilbagemeldingen - men det er ganske alm. vask du har gjort med hånden? Ikke en "fancy" metode fra youtube? eller lign?

Torben_E
Torben_E Aug 25 '15

ja håndvask som beskrevet.

Torben.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 26 '15

Hej Torben - anede ikke du tog billeder imens, men super.... Må dog sige at du bør investere i et bedre kamera. ;)