Er der nogen der ved om det er muligt at få eftermonteret panorama glastaget?
Jeg tror desværre også du er ude i en "bytter"...
På den anden side - der er garanteret flere friske personer herinde, som er klar med værktøjskassen :-)
Jamen jeg sætter da gerne gang i min vinkelsliber, har vist også noget kraftigt klarplast og malertape til overs, så kan vi hurtigt fixe at få solen ind i den bil....;-) (behøver jeg at skrive, at ironi kan forekomme?...,-)
Mange tak for både det seriøse svar og de mere alternative løsninger . Jeg er en af de sørgelige skæbner som stadig må nøjes med at savle over de Tesla'er jeg ser på min vej.
Spørgsmålet udsprang ud fra en brugt Tesla til "rimelige" penge som dog ikke var med det panorama tag som ellers er et must for mig. Og hvis det så kostede 15-20k at få et eftermonteret var bilen måske alligevel interesserent.
Igen, tak for svarene, I er bestemt ikke kedelige herinde :-)
Jeg synes du skal kontakte Tesla motors med en mail. Jeg har set hvordan de på fabrikken monterer enten et helt tag, eller et helt panoramasoltag, som et led i produktionen. Hvis de for at løse problemer med panoramasoltag i nogle biler skifter "hele lortet", så kan det jo være, at de kan udskifte et almindeligt tag med et panorama.
Jeg ser ikke nogen af svarene her over som underbyggede med eksempler eller henvisninger til tidligere forespørgsler hos Tesla. Så indtil da, ville jeg være lidt optimistisk. Tag svarene herover som formodninger, ikke den ufravigelige sandhed. :-)
Jeg synes du skal kontakte Tesla motors med en mail. Jeg har set hvordan de på fabrikken monterer enten et helt tag, eller et helt panoramasoltag, som et led i produktionen. Hvis de for at løse problemer med panoramasoltag i nogle biler skifter "hele lortet", så kan det jo være, at de kan udskifte et almindeligt tag med et panorama.
Jeg ser ikke nogen af svarene her over som underbyggede med eksempler eller henvisninger til tidligere forespørgsler hos Tesla. Så indtil da, ville jeg være lidt optimistisk. Tag svarene herover som formodninger, ikke den ufravigelige sandhed. :-)
Det var da en glimragende idé og jeg skrev en mail til Tesla Motors igår og fik her til morgen et opkald fra Susanne som kunne fortælle at det desværre ikke er muligt at eftermontere panorama taget.