Loading...
dk

OPTICOAT - NU PÅ SJÆLLAND! WWW.AUTOSKADESTUEN.DK | Tesla Forum

Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Sep 10 '15

OPTICOAT – NU PÅ SJÆLLAND!

Vi har den glædelige nyhed at informere om at vi har indgået samarbejde med Optimum Car Care og derfor nu kan tilbyde Opti-Coat.

 

Det er godt nyt til alle øst for Storebælt, der gerne vil have deres bil behandlet, men synes at det er for langt og besværligt at køre til Fyn og finde hotel/tage tog frem og tilbage e.l.

 

Vi har fine forhold, hvor vi har en afdeling, som bliver lukket af, hvor vi har en lift, som gør at vi kan få bilen op i luften og komme til hele vejen rundt for det bedste resultat (se billede).

 

Vi kommer med en prisliste snarest og forventer at vi kan booke biler ind til behandling fra omkring 14 dage fra nu.

 

LÅNEBIL!

Vi kan tilbyde en lånebil imens bilen er inde til behandling (pris: 250 kr.).

 

Vi vil gerne udnytte denne lejlighed til at sige tak til Morten fra Detailing Bilpleje for oplæring og god behandling.

 

Med venlig hilsen og på gensyn hos

Autoskadestuen A/S

Kirstinehøj 37

2770 Kastrup

www.autoskadestuen.dk

tlf: 32450431

e-mail: info@autoskadestuen.dk

 

Forummets indlæg er redigeret af Autoskadestuen Jan 7 '16
perhansen
perhansen Sep 10 '15

Det var da en glædelig nyhed.  Så mangler vi bare at I også kan foliere Teslaen, så I er total leverandør til tesla ejere

PeterE
PeterE Sep 10 '15

God nyhed :)

The_Stig
The_Stig Sep 10 '15

man kan da sige I står på hvovedet for kunderne :-)

DerHansi
DerHansi Sep 10 '15

Fedest :-)

Kan man skrive sig op på en vente-liste ??

Count me in !!

RobertJ
RobertJ Sep 10 '15

Fixer i ridser og stenslag inden coating?
Har i priser klar, jeg ledte på jeres hjemmeside uden held.

- R

Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Sep 16 '15

Hej Alle

Vi arbejder på højtryk for at få det hele på plads. Vi går bilen efter for stenslag og dubber dem der kan dubbes. Bilen får en fuld polering inden behandlingen, som tager bugt på de fleste ridser.

Send en e-mail til os på info@autoskadestuen.dk, så skriver vi jer op og holder jer opdateret med hvornår vi er helt oppe at køre.

Foliering står på listen, men en ting ad gangen:-).

Mvh Autoskadestuen

lysmanden
lysmanden Sep 21 '15
Hvad er prisen på behandlingerne? Laver i den samme behandling som detail bilpleje ?
Vil gerne have det samme på min nye som jeg har fået på den gamle, men kan ikke huske hvilke en af udgaverne jeg her på min nuværende Tesla. Eftersom i ikke har noget på hjemme siden tillader jeg mig st spørge direkte her

Har i erfaring i forarbejdet ? Kan ligesom læse mig frem til at forarbejdet og erfaringen heri skulle være alt afgørende for resultatet.?
Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Oct 7 '15

Kære Alle

 

Som svar på tale: Vi holder samme priser som Detailing Bilpleje til at starte med. Det vil sige:

Optimum Opti-Coat Pro Behandling:

Bilen vaskes grundigt.

Lakken renses kemisk for urenheder.

Bilen poleres grundigt.

Bilen affedtes 2 gange.

Lakken Coates med Opti-Coat Pro.

5.500 Kr. inkl. moms.

 

Optimum Opti-Coat Pro+ Behandling:

Bilen vaskes grundigt.

Lakken renses kemisk for urenheder.

Bilen poleres grundigt.

Bilen affedtes 2 gange.

Lakken coates med et lag Opti-Coat Pro.

Lakken coates med Opti-Coat PRO+ ovenpå.

6.875 Kr. inkl. moms

 

Lånebil koster 250 kr. inkl. moms under behandlingen, som forventes at tage en dag, hvortil bilen skal stå og hærde indtil næste morgen.

 

Vores detailer hedder Tim Sejer og er uddannet autolakerer. Som en del af uddannelsen som autolakerer, indgår oplæring i, hvordan du får et flot resultat ved at polere og forsegle lakken til sidst. Uddannelsen tager 4 år og 3 mdr. Han har i sin karriere primært arbejdet med detailing af biler, da slutresultatet er det der interesserer ham mest. Denne baggrund er den helt rette for at være en dygtig detailer, da han har arbejdet med alle led i lakkens opbygning, hvilket giver en dybdegående forståelse for lak typer og hvordan de skal behandles. Som person er Tim meget detaljeorienteret og han kan godt lide at gå og nusse om ting og gøre dem perfekte og det gør ham til den helt rette person til opgaven.

 

Vi er ikke gået på kompromis med udstyr og har blandt andet købt en Rupes Bigfoot til at polere med. Dette er den bedste poleremaskine til opgaven, da den kan arbejde ved en lavere hastighed end de fleste poleremaskiner, hvilket er nødvendigt ved behandling af en relativt blød lak, som den Tesla anvender. Desuden har vi købt et telt, som er sat op i hallen, for at bilen skal blive udsat for så lidt støv og så lidt partikler udefra, som muligt. I teltet er der sat en hel del lys op, for at ridser skal være så synlige som muligt, så slutresultatet inden coating bliver det bedst mulige. Til at gå bilen efter er der desuden indkøbt en dagslys lampe, som kan indstillet til forskellige lysstyrker. Bilen vil blive gået efter med denne inden coatingen for at være helt sikker på at alle ridser der kan fjernes, er fjernet.

 

Vi er umiddelbart fuldt booket de næste to uger, men kontakt os gerne på info@autoskadestuen.dk eller ring på 32450431og aftal nærmere.

 

Vi ser frem til at høre fra jer,

 

Med venlig hilsen

Autoskadstuen

 

mdv
mdv Nov 9 '15

Er der nogle, der har fået deres TMS opticoated hos autoskadestuen?

Rigtig mange af jer har delt jeres positive erfaringer med Morten på Fyn, men hvad med Autoskadestuen på Sjælland? Gør de det lige så godt?

 

Chris
Chris Nov 9 '15
Fik vores første behandlet hos Morten på Fyn. Noget gik galt ved første behandling og Morten rettede det op ub.
I fredags fik vi vores anden retur fra behandling hos Autoskadestuen. Denne gang med Opticoat pro+. Resultatet ser meget, meget fint ud. Søndag fik den første håndvask og vandet perler af. Fin og meget venlig service. Desværre nåede de nye Sportline TST ikke frem til tiden, men det var ikke Autoskadestuens skyld.
sjensen
sjensen Nov 9 '15

@Chris .. mig bekendt skal man helst afholde sig fra at vaske bilen 2-3 uger efter opticoat behandlingen.

ThomasG
ThomasG Nov 30 '15

Synes Autoskadestuen fortjener en positiv feedback:

I lørdags var ventetiden endelig forbi, idet jeg havde fået besked om, at kunne hente min Tesla 85D i udleveringscenteret i Brøndby - og endda to dage før oprindeligt aftalt. Så langt så godt. Desværre havde Tesla ikke fået opdateret denne aftale i deres interne systemer, så da jeg dukkede op i udleveringscenteret var de helt paf. Det lykkedes dem dog at finde bilen på lageret, og så blev den ellers klargjort og overleveret i lynets hast. Jeg kunne godt se at den ikke stod "snor lige" (lettere beskidt hist og pist), og jeg var ærlig talt noget skuffet over oplevelsen, som jeg havde set frem til længe. Jeg valgte dog at se bort fra dette, da jeg ikke ønskede at køre hjem uden min nye "baby", og desuden selv havde jeg sat mig grundigt ind i funktionerne forinden.

Mandag morgen, to dage efter, havde jeg så en aftale med Autoskadestuen vedr. Opticoating (tak for anbefalingerne her på forumet). De ringede få timer efter med besked om, at der var en del ridser og hakker i lakken på bagsmækken, bl.a. dér hvor Tesla i forbindelse med klargøringen (som aftalt) havde fjernet modelbetegnelserne. De anbefalede mig derfor at afbryde behandlingen og tage fat i Tesla, med henblik på at få sendt bilen til maler. Øv, men godt set af Autoskadestuen, som også var venlige at sende mig en mail med fotodokumentation og forklaring, og samtidigt bekræfte, at den aftalte pris fortsat var gældende, selvom de nu reelt kommer til at rense og affedte bilen to gange. 

Tesla har også efterfølgende bekræftet, at bilen skal en tur til maler, så heldigvis skulle jeg ikke ud i en diskussion her. Desværre skal lakken hærde i 2 uger, hvorfor Opticoatingen så må vente.

Så, foreløbig en super god serviceoplevelse hos Autoskadestuen, og knap så god oplevelse hos Tesla i fbm. klargøring/levering. Håber at de efterfølgende kommer op på dupperne og leverer en service der er på niveau med selve bilen - og den jeg oplevede hos Autoskadestuen!

Thor
Thor Nov 30 '15

Jeg synes godt man kan forvente nogen små ting, nu hvor de har gang i det her ræs.

Men sådan en overlevering finder jeg under al kritik - uanset, hvad loven angiver. Fremfor at skynde sig sådan som de gør, så burde de udvide åbningstiderne (jeg ved faktisk ikke hvad de er) og så lave en bedre levering, men som tager lidt længere tid. Jeg er sikker på, at de kan spare meget tid på fejlrettelse efterfølgende.

NeWT
NeWT Nov 30 '15

Jeg havde samme oplevelse med udleveringen. Forrige kunde var forsinket, og optog udleveringslokalet i "mit" tidsrum. Så jeg fik overleveret bilen udenfor. Måtte selv hjælpe til med at hive den beskidte dug af - som i øvrigt var fyldt med sand osv. Og knægten vidste mindre om bilen end jeg selv, da den skulle gennemgås.