Loading...
dk

Jeg gjorde det! | Tesla Forum

Lannister
Lannister Sep 28 '15

#?&*!$ jeg gjorde det. Klikkede bestil i fredags på en sort Tesla S70D med panorama tag og gik weekenden over med at tænke på, hvorvidt mit valg (farvevalg primært hahaha) nu var rigtigt. For en time siden klikkede jeg så bekræft og fik et sug i maven som sjældent før - wow! Der er cirka 2 års tænketank, forberedelse og forhandlingsgrundlag bag beslutningen men nu skal det være. Jeg glæder mig som sindsyg til slutningen af december, hvor de har lovet at de kan levere og indregistrere bilen.

Det er helt vildt. Hvem andre at dele det med end jer? :)

NeWT
NeWT Sep 28 '15
Tillykke Lannister,
Du går en spændende tid imøde. En femmer på at du kommer til at bo her på forum de næste mange uger
krumling
krumling Sep 28 '15

Tillykke Lannister :-) 

..det er en fantastisk bil.

MrCoffee
MrCoffee Sep 28 '15
Prøv at holde igen med Tesla-snakken ved middagsselskaberne, jeg begyndte at blive en pestilens for mine omgivelser i ventetiden, tillykke !
jhyldgaard
jhyldgaard Sep 28 '15
Kender godt følelsen, det er jo ikke småpenge man lige bruger på en webhandel
Tillykke med købet
Forummets indlæg er redigeret af jhyldgaard Sep 28 '15
krumling
krumling Sep 28 '15

Ja, man kan ligefrem selv høre hvor irriterende og ensporet man må lyde, når man bare bobler over med alt det man vil sige om Tesla.. konstant...

Lannister
Lannister Sep 28 '15

Tak skal i have. :)

Godt råd mht. at holde igen ved middagsselskaberne, når først munden er på Tesla gled så kører den derudaf 100% soldrevet på positiv energi og det kan nok godt blive en belastning, det skal man lige tage sig selv i.

mdv
mdv Sep 28 '15

Tillykke med den Lannister, jeg gjorde det samme 14/7 og har nu endelig T-dag i morgen. Det har været 2,5 lange måneder, hvor familien og omgangskredsen har måtte lægge ører til meget snak om Tesla. Heldigvis har alle overlevet!

...og de fleste vil endda også gerne ud og have en prøvetur :-)

Lannister
Lannister Sep 28 '15

@mdv god fornøjelse i morgen. Du får nok ikke mange timers søvn i nat. :)

fmm1000
fmm1000 Sep 28 '15
Jeg fik min i fredags. 1700 km. 0 kroner i udgift. 85d. Og den overgår alle forventninger. Den er feeeeeeeeeeeeeed. Glæd dig :-)))).
Forummets indlæg er redigeret af fmm1000 Sep 28 '15
webercarbmann
webercarbmann Sep 30 '15

Hej Lannister.  Velkommen i klubben. Vi bestilte en 70D for ca 3 uger siden. (Obsidian black, panorama glastag og sorte next generation sæder og autopilot.) Den står til levering sidst i november / først i december.  Det bliver tidligt jul i år!  Jeg har det som en lille dreng der ikke kan få december til at gå. Min kone er allerede lidt træt af at tale om bilen, så jeg må lægge en dæmper på min tale lyst....... Om alt går vel, så skal vi på den første længere tur til på ski Østrig mellem jul og nytår. Det bliver for fedt!   Vh. Peter

Lannister
Lannister Sep 30 '15
Citat fra webercarbmann

Hej Lannister.  Velkommen i klubben. Vi bestilte en 70D for ca 3 uger siden. (Obsidian black, panorama glastag og sorte next generation sæder og autopilot.) Den står til levering sidst i november / først i december.  Det bliver tidligt jul i år!  Jeg har det som en lille dreng der ikke kan få december til at gå. Min kone er allerede lidt træt af at tale om bilen, så jeg må lægge en dæmper på min tale lyst....... Om alt går vel, så skal vi på den første længere tur til på ski Østrig mellem jul og nytår. Det bliver for fedt!   Vh. Peter

Ej hvor fedt, er glad på dine vegne. Det er nemlig lige nøjagtig julegaven i år. God fornøjelse når din kommer i slut november / start december, det lader til at være en god konfiguration du har købt dig dér! :-)