Loading...
dk

Audi arrangement | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
MrCoffee
MrCoffee Oct 10 '15
Hejsa. Ville lige smide et indlæg som ikke omhandler afgifter. Da jeg før kørte Audi var jeg og konen inviteret til VIP aften og præsentation af den ny A4 med Tom K og Pernille Rosendahl. Kunne ikke lade være med at grine da Tom havde præsenteret det hele som nyt og meget innovativt, og min kone kiggede ind i Audien og tørt sagde at alt det nye han snakkede om havde vores Tesla da plus lidt til...jooo sagde jeg men det da en dejlig bil. Da vi så skulle køre hjem drejede jeg ind forbi den røde løber hvor Tom og audi fansene stod. Min kone sagde nej det gør du bare ikke ! Trillede lydløst forbi dem, og viste dem fremtiden, som selv Audi erkender er på vej med deres Q6. Stadig tak til Audi for et godt arrangement.
fmm1000
fmm1000 Oct 10 '15
Haha. Jeg havde gjort det samme og min kone havde sagt nøjagtigt det samme som din :-).
lysmanden
lysmanden Oct 11 '15
De problemer vil jeg slet ikke have for jeg vil slet ikke have min hustru med ud og se på bil
Daduck
Daduck Oct 13 '15

+1

Jabba
Jabba Nov 4 '15
Citat fra lysmanden De problemer vil jeg slet ikke have for jeg vil slet ikke have min hustru med ud og se på bil

+1 :)