Loading...
dk

Berlin hotel med opladning af elbil | Tesla Forum

Robert
Robert Oct 10 '15

Jeg skal til Berlin på julemarket i starten af december. Det bliver min første langtur i en Tesla (Faktisk får jeg den først mid November/start December). Er der nogen, der har erfaring med at finde et hotel i centrum, der tillader opladning af elbiler?

Robert
Robert Oct 11 '15

Tak Gustavsfar1. I det mindste er jeg et skridt videre :)

kimworm
kimworm Oct 11 '15

Du kan bare køre ned til Tesla ved schønefeldt lufthavn - ladestanderen er åben hele døgnet, men der er ikke adgang til toiletter, derfor er det ikke en supercharger

griffel
griffel Oct 11 '15

Er en Supercharger uden toilet ikke en Supercharger...?!

Vil det sige at der rundt omkring står Superchargere der ikke registreret som disse (på diverste kort og apps), fordi der ikke er adgang til WC?

/griffel

Flemming
Flemming Oct 11 '15
Ja der er bla.a en supercharger med 2 standere på adressen landbron 1 i Karskrona i Sverige.
De kan benyttes 24/7 og lader med max 60 Amp.
Robert
Robert Oct 11 '15

Det er godt at vide....Jeg har set på de hoteller som har lader til elbiler tilknyttet. Desværre er der ingen af de hoteller, der samtidig giver mulighed for en familie på 2 voksne og 2 børn kan bo på samme værelse. Så jeg ender nok med at benytte tippet med Schønefeldt lufthavn :) Igen tak for det!!!

DeaconWP
DeaconWP Oct 11 '15
Kimform. Den dukker da op på Supercharger kortet, som en Supercharger med begrænsede åbningstider.
Hvis det er den på Alexander Meissner Strasse 24 - 26, som du henviser til.