Loading...
dk

Fastmonteret ladebox med fjernbetjent åbning af ladeport | Tesla Forum

MichaelS
MichaelS Oct 15 '15

Hej,

I denne søde ventetid kikker vi på fastmonteret ladebox hjemme, med fastmonteret ledning.

Er der nogen box, der kan købes færdig med fjernbetjeningsknappen til ladeporten monteret, så man ikke skal trykke på skærmen eller keyfob for at få porten åbnet, men blot kan trykke på ladehåndtaget lige inden man sætter det i bilen?

Mvh Michael

PS: regner ikke med at man kan få GPS'en til selv at åbne for ladeporten, når man kommer til ens hjemmeadresse?

T3S7A
T3S7A Oct 15 '15

Det med GPS var meget smart. Det kunne sagtens være en Funktion i fremtiden. Især ved Supercharger - der skal man jo lade med 100% sikkerhed. 

Det med lige at trykke på skærmen at ladeporten skal åbne, bliver lyn hurtig en vane. Jeg gør det næsten uden at tænke over det - endda ved Supercharger. Finder det også meget nemmere ( og hurtigere ), da tit virker tryk knappen på ladehåndtaget ikke altid lige første gang. Så står man der og venter. 

- Når jeg kører hen til ladestander, Supercharger, min egen ladeboks, trykker jeg lige batteri iconet, mens jeg er på vej hen til standeren. Når jeg så har parkeret bilen, tager det mili sekunder lige at trykke open charge port på skærmen - og er ren rutine nu. 

MicTheCat
MicTheCat Oct 15 '15
Husk også at langt tryk på fob bagklap også åbner ladeport