Loading...
en

Ok pris

T3S7A
T3S7A Oct 16 '15
Her er et godt tilbud til en hurtig køber
http://m.autoscout24.at/...m=ww3.autoscout24.at
RobertJ
RobertJ Oct 16 '15

Havde den dog bare autopilot var jeg sprunget på den som en lider... .....buk.

Men ak.

T3S7A
T3S7A Oct 17 '15
Selv uden auto pilot, er den rigtig rigtig billig, i hvert fald i forhold til dk priser.
P85+ alt i udstyr, incl 4 års service og ekstra 19" tesla vinter hjul.
665.000kr
Står man og mangler skulle man slå til rigtig hurtig.
NB: har intet med annoncen at gøre, synes bare det er en super pris.
Maho
Maho Oct 17 '15
Jeg er enig i at det er billigt - meget billigt - måske FOR billigt???
The Forum post is edited by Maho Oct 17 '15
priess
priess Oct 17 '15
Citat fra T3S7A Selv uden auto pilot, er den rigtig rigtig billig, i hvert fald i forhold til dk priser.
P85+ alt i udstyr, incl 4 års service og ekstra 19" tesla vinter hjul.
665.000kr

Husk lige dansk moms giver 6% ekstra på nettoprisen - den bliver lige lidt dyrere, omkring 702.000 kr.

T3S7A
T3S7A Oct 17 '15
Man skal nok lige sikre sig, ved at kontakte tesla med VIN nummeret
Men tror den er god nok - og gætter på den er meget hurtig solgt
T3S7A
T3S7A Oct 17 '15
Nej, der kommer intet ekstra moms på. Du kan hente den til prisen. Har selv gjort det. Så længe bilen er mere end 6 Md og har kørt mere end 6000km.
Thor
Thor Oct 17 '15

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211658842&isSearchRequest=true&zipcode=&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&scopeId=C&export=NO_EXPORT&sortOption.sortOrder=DESCENDING&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&makeModelVariant1.makeId=135&pageNumber=2

Godt nok ikke samme farve, og ikke med røde bremseskiver. Men med mere udstyr, efter 10.2014 og derved med autopilot komfort funktioner.

Jeg har selv overvejet at tage derned og kigge på den. 

The Forum post is edited by Thor Oct 17 '15
priess
priess Oct 17 '15
Citat fra T3S7A Nej, der kommer intet ekstra moms på. Du kan hente den til prisen. Har selv gjort det. Så længe bilen er mere end 6 Md og har kørt mere end 6000km

Godt at vide. Så går jeg ud fra, at grunden til at jeg betalte ekstra moms på min Audi hentet i Tyskland, var fordi det var en erhvervsæssig handel? Bilen blev hentet til leasing.

The Forum post is edited by priess Oct 17 '15
T3S7A
T3S7A Oct 17 '15
Thor, det er bestemt en god pris for en bil med autopilot.
Thor
Thor Oct 17 '15
Citat fra T3S7A Thor, det er bestemt en god pris for en bil med autopilot.

Det er også mit indtryk. Så godt, at jeg overvejede lidt, om der skulle være en catch ved det. 

Nu må vi se, om jeg tager ned for at kigge på den. :) 

jonasboege
jonasboege Oct 19 '15

Jeg fandt en 2014 P85+ i går hos Tesla Belgien uden autopilot men med alt andet udstyr (ikke 7 personers). 12000 km til 630.000 kr. Så den fik jeg min far til at bestille ;-) Hele 4 års garanti og 80.000 km, da den er købt hos Tesla. Tror han gjorde et scoop!

Nu gjorde jeg samme trick for 2 uger siden hos Tesla i Sverige - og har haft brug for at finde en svensker, der ville hjælpe, da Tesla ikke vil sælge til udlændinge. Så endnu engang tak, Krabbe ;-)

Nu skal jeg så til at finde en belgier også  ...

Jonas

Thor
Thor Oct 19 '15

Ikke ringe, Jonas. Hvordan fik du kendskab til den? Har de en salgsside, eller var det bare i en af deres butikker i DK du var forbi?

Prisen lyder i hvert fald ret skarp! :)

DeaconWP
DeaconWP Oct 19 '15

jonasboege. Jeg kender en dansker, der bor i Belgien. Skal jeg kontakte ham for dig?

jonasboege
jonasboege Jan 8 '16

Tak Deacon - så desværre ikke dit svar!

Fandt i øvrigt en mere mens min far var nede at hente den Belgien. Købte den desværre ikke! 507.000 kr. for en P85+ med 46.000 km ... Også hos Tesla. Skulle virkelig bare have bedt ham tage den med også ;-)