Loading...
dk

FM radio | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 24 '15

Var lige en tur i garagen for at nusse lidt om det sorte lyn, og ville i den forbindelse høre P3 og Mads & Monopolet, men hver gang jeg ville vælge P3 hoppede den efter et sekunds tid væk fra kanalen igen. Er der nogen der har et bud på hvorfor? Signalet så ud til at være fint.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 24 '15
perhansen
perhansen Nov 16 '15

jeg har samme problem med FM iøjeblikket. uanset hvilken kanal jeg vælger hopper den tilbage til NDR 102.6.

nogen der har været ud for det samme og har en løsning?

Michael72
Michael72 Nov 16 '15

Nej, dog ikke det FM-problem, men synes, at kanalerne generelt hopper eller stopper. Oplevelsen er ikke super.

Larsen
Larsen Nov 16 '15
Har observeret, at hvis jeg taster den korrekte frekvens ind med tastaturet, så bliver den langt bedre til at holde fast i stationerne på FM båndet.
Forummets indlæg er redigeret af Larsen Nov 16 '15
PeterE
PeterE Nov 19 '15

Det kan også være forbindelsen i garagen? Overvej at tage P3 på DAB i stedet.

PeterE
PeterE Nov 19 '15

Din DAB-radio vil typisk selv finde de kanaler, der er til rådighed, men ellers kan du manuelt søge efter 12C og 11C (øst for Lillebælt) eller 8B, 12C og 13B (vest for Lillebælt).

Hookmaker
Hookmaker Nov 19 '15

@PeterE, det gør den da ikke på alm. FM med mindre man har haft stoppet og været ude af bilen? Kører jeg feks. til Jylland, så finder den ikke selv de jydske feks. P4 når P4KBH falder ud? 

PeterE
PeterE Nov 19 '15

Hook, underligt nok - jeg har hverken oplevet at P3 falder ud på FM eller på DAB, og indrømmet - jeg har også kun kørt lidt over 1500km.