Loading...
dk

Indfarvede skørter til Model S uden at bilen skal stå på værksted i flere dage! Pris 9.995 kr. | Tesla Forum

Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Oct 27 '15

Endnu et fedt tilbud:-)

Vi har en fed løsning, hvor vi har et sæt originale skørter liggende, som du kan få malet i den farve du ønsker! Når de er færdigmalet, så kommer du ind med din bil og vi monterer dem og beholder dine skørter til den næste bil (såfremt du har skader på dine skørter, så kan der komme tillæg i pris).

Fordelen er at vi ikke skal have din bil stående i flere dage og at vi blot kan udføre opgaven på en dag.

Pris 9.995, alt inkl.

Vi takker Ken Seitzberg for den fede ide og håber at I tager godt imod den,

Forummets indlæg er redigeret af Autoskadestuen Oct 27 '15
Lennartbj
Lennartbj Oct 27 '15

Billeder?

The_Stig
The_Stig Oct 27 '15

Jeg har lige kørt i min MB C320  uden sideskørter i 2 dage - det ser relativt dumt ud men til gengæld koster en om lakering for 2 skørter incl. af- & påmontering kun kr.2500,- + moms her på vest siden af Lillebælt :-)

Mon ikke de også kan fedtte 2 S 85 skørter igennem butikken til samme pris? 

Så "fedt tilbud" må være vist være set fra Ø-malerens synspunkt

Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Oct 27 '15
Autoskadestuen Oct 30 '15

Her er der billeder. Det er hele vejen rundt og ikke blot de 2 sideskørter. Kofangere skal af, både foran og bagpå, så det er en omfattende operation. Vi er igang med at lave en hvid med hvide skørter. Billeder kommer i næste uge eller ugen efter.

Forummets indlæg er redigeret af Autoskadestuen Oct 30 '15
Autoskadestuen Oct 30 '15

@The_Stig, du må komme til Sjælland, næste gang du skal have sideskørterne på Mercedesen malet, det er ikke så kompliceret - vi gør det gerne for 2.000+moms:-)

lysmanden
lysmanden Oct 31 '15
Og jeg som gik og troede at moms ikke eksisterede vest for Storebælt ;)