Loading...
dk

Tesla design studio. Nu uden HK | Tesla Forum

lysmanden
lysmanden Oct 28 '15
Måske jeg har sovet i timen men hvorfor står der ikke længere angivet HK på den Danske side?
Gustavsfar
Gustavsfar Oct 28 '15

Ser ud som om at HK er pistborte på samtlige af Teslas hjemmesider både i DK, EU og USA under bestilling. Det står dog stadig oplyst under Model S længere nede på siden.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 28 '15
lysmanden
lysmanden Oct 28 '15
Syntes jeg så på svens eller no side at 70d var angivet med 422 hk
Thor
Thor Oct 28 '15

Jeg mener min 70D, som jeg netop har bestilt, er angivet til 324HK. Ca. + / - 10. S85 har 421.

Prøv at tage et kig på bilbasen eller mobile.de, der står de forskellige HK angivet. Det mener jeg  hvert fald.

lysmanden
lysmanden Oct 28 '15
Måske jeg bare har fået kigget på range på bilen

Det er nu mere det med at de har fjernet HK der undre mig ??
PeterE
PeterE Oct 29 '15

Der har været en masse kontroversiel snak om hvorvidt HK var den rette måleenhed for elbiler, og Tesla har valgt at fjerne angivelse af HK fra hjemmesiderne. Søg i Google - der er læsning til flere måneder om emnet :)

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 29 '15

Alle HK er stadig oplyst på hjemmesiden, men nu kun under fanen Model S og ikke på selve bestillingssiden.

TeslaFreak
TeslaFreak Oct 29 '15

70D stod tidligere til 334HK og 70 stod til 320HK.

De har på P85D nu også sat 0-100 til 3.3 sekunder

P85DK
P85DK Oct 29 '15

@TeslaFreak - P85D har været angivet til 0-100 på 3,3s siden en opdatering tilbage i foråret. Startede på 3,4s. Eneste nye på de europæiske sider er at Tesla nu har skrevet at den tid kun kan opnås hvis du trækker tiden der er brugt på at tilbagelægge den første fod fra. Den hemmelighed fortalte de ikke til alle der har bestilt før denne ændring.

MartinPedersen
MartinPedersen Oct 29 '15

Hemmelighed? Mon ikke de fleste vil sige at det bare er en mindre deltalje?

Det er vidst de færreste der kan mærke forskel =)

P85DK
P85DK Oct 29 '15

Hemmeligheden består i at det kun er for P85D og nu P90D som de bruger den metode for, mens de andre modeller ikke bruger den metode, men Tesla satte dem op ved siden af hinanden som om de var 100% sammenlignelige

Og jo, der er mærkbar forskel :-)