Loading...
dk

Har bestilt min Tesla i dag | Tesla Forum

Lolemo
Lolemo Oct 29 '15

Hej med jer.

Jeg har været medlem siden den 21. september 2014, men for det meste bare læst med på mange af jeres fine indlæg om de forskellige emner.

Egentlig ville jeg godt have ventet med at købe, men vores dejlige regering har jo lige presset mig til at bestemme mig, men jeg syntes at jeg er godt forberedt på at kaste mig ud et af få min første el-bil.

Jeg var ude at prøve en brugt Model S hos en forhandler i Viborg i søndags, prisen var tæt på nyprisen, den kunne jeg godt være klar på og jeg fik også tilbudt en ok pris for min gamle E60 fra 2006.

Jeg syntes dog inden og eftersom at jeg bor i Århus, at jeg da lige ville et smut forbi Tesla, der var jeg forbi i går for at hører hvad de havde på deres lagerliste. 

Det var et godt valg, for der var en model S med baghjulstræk i solid black og black piano,black next generationseats,black alcantara headliner,  ny autopilot, premium Interiør pakke, 19 tommer vinter og 19 tommer sommer etc.

Prisen er tæt på den i Viborg, men denne er helt ny, der var måske lidt ting jeg godt ville have lavet anerledes, men jeg er godt tilfreds med valget, når jeg er så sent ude som jeg er. 

Jeg har betalt depotium i dag og er klar til at modtage min Tesla på rekord tid vil jeg sige, den er på skib på vej til Holland og lander den 11. november og til forventet levering sidst i november 2015................. det er bare så fedt, det hele gik lige pludselig hurtig, så jeg har været helt rundt på gulvet i dag, men glæder mig nu som et lille barn der sidder ved julemaden og bare venter på at de fjerner talleknerne så vi kan åben pakkerne. 

Tak for et godt forum, der gjorde at det var nemmere at tage denne for mig store belslutning. 

 

 

 

priess
priess Oct 29 '15

Tillykke, og velkommen i den efterhånden temmelig store "klub". Behøver vist ikke sige, at du godt kan glæde dig ;-)

Lannister
Lannister Oct 30 '15

Fedt! Tillykke med købet, vi er i nogenlunde samme båd - min kommer engang i midt december, så jeg kender følelsen du sidder med. :-)

MrCoffee
MrCoffee Oct 30 '15
Hejsa. Velkommen. Kan tydeligt huske ventetiden, da jeg jeg havde bestilt min til lev dec 2014
Man skulle ikke have mig som bordherre til en fest i den periode :)
Larsen
Larsen Oct 30 '15
Jeg fik forleden en mail fra Tesla hvor de tilbød "trade in". Så kunne man skrive hvad man har af bil nu, og de ville vende tilbage med forslag til en ny. Jeg udfyldte mailen for vel omkring 5 dage siden, og der sket absolut intet siden. Så er der sgu ikke meget fornuft i at sende mailen ud, når man ikke gider svare. Kunne ellers godt se ideen i det. Jo flere de kan få ud inden januar, jo bedre, og havde Tesla DK så et lager af brugte Tesla, så har de jo også noget at handle med et stykke tid ind i det nye år.
Kabbel
Kabbel Oct 30 '15
Præcis sådan som MrCoffee beskriver det er jeg blevet siden jeg bestilte vognen i august. Venter levering slut nov/dec. Herhjemme er "T"-ordet blevet forbudt, så nu hedder det Esla'en når den omtales :-)
Jeg glæder mig som en lille dreng, og har netop solgt og leveret den gamle diesel-hakker. Så kom nu bare med et leveringstidspunkt kære Esla-ansatte.
MandM
MandM Oct 30 '15

Ja - det er sjovt så svært det kan være at vente. Har lige fået at vide min P90D leveres november/december. Leveringssted Vamdrup. YES, jeg glæder mig for vildt.

Fedt med dette forum, så der kan tilegnes lidt viden på området fra de mere erfarne. Tak for det. 

jens2
jens2 Oct 30 '15
Glæd jer! Det bliver den bedste julegave i mands minde.
TeslaFreak
TeslaFreak Oct 30 '15

Jeg tog også ned og snakkede med dem efter arbejde for snart 14 dage siden. Havde aldrig prøvet en og vidste faktisk hellere ikke ret meget om Tesla, men jeg vidste at det var nu eller aldrig. Dagen efter havde var lånet godkendt og jeg bestilte min S 70 RWD, stortset magen til din.

Cooking
Cooking Oct 30 '15
Jeg fik min igår, hvor jeg hentede den i København. Brugt P85 reg. Første gang januar 2015, 22.000 km, autopilot, lyspakke, m. m. Pris 738.000. Jeg kørte fra Køge og til storebælt næsten uden at styre selv. Jeg er super glad for købet og glæder mig til at køre ca 35.000 årligt. Har før kørt Cadillac STS og Cadillac CTS, så det er dejligt igen at køre "americaner".