Loading...
dk

Tågebaglygte... | Tesla Forum

JAndersen
JAndersen Nov 4 '15

Hejsa

Er der nogen som kan hjælpe mig.... Jeg kan ikke finde tænd/sluk knappen til mit tågebaglygte.

fmm1000
fmm1000 Nov 4 '15
Controls og så lidt oppe til højre i forhold til billedet af bilen i bunden af skærmen. Her står Rear.
lysmanden
lysmanden Nov 4 '15
rear: er det ikke bare køre lys bag på som man kan tænde manuelt selvom bilen ikke selv har tændt for dem?
KimT
KimT Nov 5 '15

Det er lidt finurligt -> knappen til at tænde tågebaglygterne er kun synlige når bilen er tændt, altså at man som minimum træder på bremsen. Knappen er under Controls -> lights hvor man gså styrer de andre ting omkring indvendig og udvendig lys

Forummets indlæg er redigeret af KimT Nov 5 '15
tintin
tintin Nov 5 '15

KimT. Uanset hvad jeg prøver kan jeg kun få disse valgmuligheder

 

 

 

KimT
KimT Nov 5 '15

Det er vel knap der hedder REAR der tænder tågebaglygterne. Jeg har ikke foran, derfor hedder knappen bare "fog". 

Kørelys/alm lys er det du styre med "Exterior lights"

tintin
tintin Nov 5 '15

Tak. Jeg får fruen til at sidde i bilen og så går jeg en tur omkring den. Det har jeg faktisk ikke prøvet før selvom jeg har haft den siden marts

KimT
KimT Nov 5 '15

Billedet du ser på skærem afspejler jo fronten af bilen. Så der er ingen grund til at gå ud for at teste front. Se på mine 2 billeder hvor jeg i nr 2 har trykket på bremsen hvor lyset så bliver tændt (også på dit billede) Hvis du har optateret til 7.0 så burde du kunne se rear på den lille bil har har i instrumentbrættet (hvor du også kan se at du bremser/ blinker m.m. - autopilot)