Selvom dine sikringer ser hele ud, kan de godt være gået. Er der en der er gået, vil den ikke lade, så prøv at skifte sikringer, hvis du har smelte sikringer. De kan godt snyde og springe på en måde, så de ikke "popper ud" med den lille grå dut i midten.Og start forfra med at sætte stik i igen.
Er der automat sikring, så sluk og tænd den nogle gange, og se om det hjælper. Igen, husk at tage stikkene ud i begge ender, som du også skriver du har gjort.
Har du ikke flere 16 amperes i reserve, så sæt 3 styk 10 amperes i, og juster ladestrømmen til 9 ampere.
Jeg har her til aften oplevet præcist samme scenarie. Ladekablet lyser grønt, men efter påsat bilen blinker den rødt og bilen skriver "no power in wall".
Jeg har forsøgt samme steps som beskrevet i begyndelsen - ligeledes uden held. Alt er som det skal være - sikringer er intakte og alt ser helt normalt ud.
Heldigvis har jeg et ekstra kabel. Ved skift til dette påbegynder bilen straks at lade, som om intet nogensinde har været galt. Kan det virkelig passe at min ladekabel allerede er færdig ??
Bil og ladekabel er fra start september i år og kabel er da brugt tæt på daglig, men det burde vel ikke allerede være slidt at det... Nogen der har oplevet at ladekabel er gået kaput så hurtig ?
@Af99199919: Fandt du en løsning så...?
@Juhloz: Jeg har slet ikke brugt min UMC endnu,da jeg har lavet mit egen faste installation. Men måske skulle jeg teste den, bare for at være sikker på at den nu også virker... Synes jeg læser om en del, der har fået deres skiftet efterhånden :-|
> Det underlige er at hvis jeg sætter den i et 220w stik så virker kablet !
Så må det da være din 400V-installation... (?)