Loading...
dk

Opti Coat Pro plus behandling af min Model S | Tesla Forum

Thorberg
Thorberg Nov 7 '15

Før / Efter billede

Jeg vil 120% anbefale ALLE Tesla ejere, at få jeres biler behandlet med Opti Coat Pro plus :o) Jeg har lige fået min retur og den er som ny, der er 5 år garanti på behandlingen og lakken virker markant tykkere og MEGET mere modstands dygtig overfor alt.

Jeg fik lavet min hos Ronnie fra Kbh's Bilpleje i Glostrup og lige pt. giver han læder behandling af kabinen med i prisen, det er uden tvivl det bedste jeg har gjort udover at have købt bilen ;o)

Jeg stiller gerne bilen til syns rådighed, hvis der er nogle som vil se slutresultatet inden er i velkommen til at smide mig en mail på: coco.loco@jubii.dk

Ha en fantastisk TeslaWeekend

Super70
Super70 Nov 7 '15
Den ser godt ud, Jeg vil gerne se resultatet.
Vh johnny
KXR
KXR Nov 7 '15
Blev fælgene også coated?
lysmanden
lysmanden Nov 7 '15

På billedet ser den fin ud. Det er dog svært at se resultatet på billederne da en nyvasket bil ser stort set identisk ud med billederne.

Hvor meget erfaring har han med Opticoat behandlingen? Jeg har lyttet mig til at det er forarbejdet der er det afgørende

Thor
Thor Nov 7 '15

@Thorberg

Kan du smide et link til de måtter du har i bilen? De ser ret smarte ud, med den høje kant. Så er bunden da sikret ret godt. :)

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 7 '15

De kan så vildt jeg er oplyst bestilles ved din lokale Tesla forhandler. Hvis nogen kender den danske pris må de jo lige melde ud, jeg overvejer også at købe dem.

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/all-weather-model-s-interior-set

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/model-s-all-weather-floor-mat-frunk-set

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/all-weather-model-s-front-trunk-dual-motor

Thorberg, Fik du lånebil mens den var inde eller måtte du med bussen hjem?

Forummets indlæg er redigeret af TeslaFreak Nov 7 '15
Thorberg
Thorberg Nov 7 '15

Hey måtterne koster 1.550,- kr. hos Tesla :o)

Han har lavet en hel del Tesla'er og er super service minded.

Korrekt det er forarbejdet der er det afgørende, netop derfor man vælger en autoriserede person.

Ja fælgerne fik også en tur ;o)

Thorberg
Thorberg Nov 7 '15

Super70 smid mig en mail så vi kan mødes og du kan se bilen :o)

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 7 '15

Thorberg, er det kun for måtterne, eller er det også til frunk, trunk og føderne på 3 række?

Thorberg, Fik du lånebil mens den var inde eller måtte du med bussen hjem?

Thorberg
Thorberg Nov 7 '15

Hey TeslaFreak

Det er 1.550,- kr for måtterne inde i bilen og 1.550,- kr. for trunk måtterne som jeg også købte.

Ingen lånebil, men han tilbyder at køre dig og bringe bilen bagefter.

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 7 '15

Thorberg, mit problem er bare jeg bor 100 km fra kbh. så det er ikke lige en om hjørnet. Skulle han have den fra om morgenen til næste eftermiddag eller hvordan?

Thorberg
Thorberg Nov 7 '15

Ja det kan jeg godt se, men prøv at giv ham et kald og hør hvad mulighederne er ?

Jeg afleverede om morgen og den efterfølgende morgen var den klar, skal jo hærde natten over.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 7 '15

Teslafreak: Hvor er du fra? Der er mulighed for opti coat behandling byde på fyn og kbh

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 7 '15

Detailing, Jeg bor ved Slagelse. Så skal med broen for at komme over til dig, men det er da også en mulighed.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 7 '15

Oki - så er det hip som hap hvem du vælger :) 

Thor
Thor Nov 7 '15

@Teslafreak - KBH Bilpleje i Glostrup er måske nemmere for dig? De skulle også være gode. Og så ved jeg Autoskadestuen på Kirstinehøj også udfører det. De beholder bilen i ca 24 timer / en nat, da behandlingen skal hærde.

@Thorberg - tak for link. Jeg synes det ser ret godt ud med de måtter, og så ligner det, at de beskytter ret godt mod vintervejr / vand.

Benjamin
Benjamin Nov 7 '15

nogen der kan fortælle om disse måtter bevæger sig meget. ligner noget der kan skøjte rigtig meget rund i bilen.

Lolemo
Lolemo Nov 7 '15

Findes der ingen der laver Opti-Coat i Jylland................. øv øv 

Lolemo
Lolemo Nov 7 '15

Fandt lige svaret i en anden tråd, Odense bliver det nærmeste for mig fra Århus,

KXR
KXR Nov 7 '15
@DetailingBilpleje, giver du også fælgene opticoat Pro + behandling?
Sider: 1 2 3 »