Loading...
dk

Tip vedr. indregistering | Tesla Forum

sjensen
sjensen Nov 7 '15

Til alle jer der er på vej til at få indregistreret jeres nye Tesla: Husk at give Tesla besked om samtlige ejere/brugere.

Har du et firma, så overvej at få noteret firmaet som bruger - også selvom bilen ejes privat. Det kan i visse tilfælde gøre det muligt at spare penge på forsikringen.

Gør man det ikke fra start, så koster det små 500,- kr og en tur til et motorkontor. Man kan ikke gøre det online.

runeh
runeh Nov 7 '15

Hvorfor skulle man få registreret brugere.. det gør man da ikke ved alle andre biler, og Tesla er så vidt jeg ved en bil. 

Det er da kun mht nogle forsikringsselskaber, der vil have noget om antal brugere. Men de selskaber jeg har været i, har nu altid været fint tilfreds med mit navn og så ellers "husstanden"/konen som brugere. 

PeterE
PeterE Nov 7 '15
Jo Rune, det gør man ved alle biler. Kommer måske an på fællesøkonomien hvis man har sådan en. Vi er både min bedre halvdel og mig selv på Tesla'en og sådan har det været på de fleste af vores biler.
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 7 '15

Jeg har bare tilføjet os begge som ejere på my.tesla så skriver de det ind når de indregistrere den.