Loading...
dk

Beskyttelse af 17" skærm | Tesla Forum

CasperB
CasperB Nov 8 '15

Jeg står og overvejer, om jeg skal købe beskyttelse til min Teslas 17" skærm. Jeg overvejer denne fra Abstract Ocean:
http:///...k-for-tesla-model-s/

Er der nogen, som har nogle erfaringer med beskyttelse af deres 17" skærm? Pros and cons?

kajakaj
kajakaj Nov 8 '15
Der er ikke behov for beskyttelse af skærmen medmindre du har sandpapir på fingerspidserne. Har haft vores snart 2 år og den ser ud som ny
CasperB
CasperB Nov 8 '15
Der må være andre, som har haft samme tanker tænker jeg? Ingen der har erfaringer med at have beskyttet deres skærm?
Super70
Super70 Nov 8 '15

Det behøver du ikke, det er jo ikke en iphone som du kan tabe på gulvet, den sidder jo bare der og venter på at blive trykket på, af et par pølsefingre. - SPAR pengene, og køb en fadøl.

Niels
Niels Nov 10 '15

100% enig. Du har ikke noget at frygte. Bevares alle kan komme ud for et uheld, men risikoen er lav.

jeg selv havde en dag en stolpe og et brædt inde i bilen (sæder var lagt ned) og brædtet hvilede på midter konsollen da det var for langt. Havde ikke tænkt over det og lavede en lidt for hård opbremsning, med det resultat ar brædtet kom'flyvende' og hamrede lige ind i skærmen. Vi snakker om et solidt brædt som vej vejer 3-4 kg og som kommer flyvende med en pæn fart.....i øjeblikket var jeg helt sikker på der fløj 10-15.000 kr ud af vinduet til en ny skærm....der sket dog intet, ikke så meget som en ridse. Nyd istedet den lækre glatte orginal skærm, istedet for en eller anden beskyttelse folie/skærm.

Forummets indlæg er redigeret af Niels Nov 10 '15
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 11 '15

Jeg havde også godt set man kunne købe dem. overvejede det i 30 sekunder og blev hurtig enig med mig selv om at det burde ikke være nødvendigt.

CasperB
CasperB Nov 11 '15
Ok, det ender nok med at jeg ikke køber beskyttelse til min skærm :) Tak for svar!
Michael84
Michael84 Nov 11 '15
Jeg er meget tilfreds med den matte film jeg har fra AbstractOcean... Men mest fordi jeg ikke føler trang til at tørre fingre af hele tiden... Jeg er den type der tørrer min telefon af i bukserne når der er fingre på... Om det er OCD ved jeg ikke, men den film har hjulpet på det plan... :-)