Loading...
en

12v i center consol

Icelord
Icelord Nov 13 '15

Hejsa,
Er der en som har en guide på hvordan man kan få fat i 12v i center consol'en. Jeg har forsøgt at adskilde selve consol'en udfra div. guides men jeg kan ikke få fat i ledningen som giver strøm til "cirgarat" stikket.

PeterE
PeterE Nov 13 '15

Godt spørgsmål, jeg har desværre ikke svaret - har ikke modtager min CC endnu. Men vil det sige at man 'mister' både 12V og der 2 USB stik? Imod at få en opladning til iPhone eller lign.

KimT
KimT Nov 13 '15

Nej det vil det ikke sige. iPhone ledningen sættes i den ene USB port. Så det er det eneste "du mister".

Stikkene "dækkes" bare af CC så du skal have den bagers klap åben for at komme til dem. 

PeterE
PeterE Nov 13 '15

Perfekt, tusind tak for billedet Kim.

KimT
KimT Nov 13 '15

PS jeg har dog sat en 2x2,1A USB cigaretlader i 12V stikket, og trukket ledningen op i den. De 2 USB stik leverer nemlig kun 1A

TRP
TRP Nov 13 '15

Er der nogle der ved hvor meget energi der kan trækkes ud af dette stik? - Er det forbundet til et seperat 12V forbrugsbatteri? - eller har udtaget fat i bilens store batteri til fremdrift? Hvis det sidste er tilfældet kan man jo holde en køletaske eller andet kørende meget længere end i andre biler.

Hape
Hape Nov 13 '15

@TRP - Så vidt jeg husker sidder der en 15A sikring til 12v udtaget. Det må vel give et maks forbrug på 180W.

KimT
KimT Nov 13 '15

Helt rigtig. Fra manualen :

12 V-el-udtaget er velegnet til tilbehør, som kræver op til 15 A eller maksimalt 180 watt.