Hejsa,
Er der en som har en guide på hvordan man kan få fat i 12v i center consol'en. Jeg har forsøgt at adskilde selve consol'en udfra div. guides men jeg kan ikke få fat i ledningen som giver strøm til "cirgarat" stikket.
Hejsa,
Er der en som har en guide på hvordan man kan få fat i 12v i center consol'en. Jeg har forsøgt at adskilde selve consol'en udfra div. guides men jeg kan ikke få fat i ledningen som giver strøm til "cirgarat" stikket.
Godt spørgsmål, jeg har desværre ikke svaret - har ikke modtager min CC endnu. Men vil det sige at man 'mister' både 12V og der 2 USB stik? Imod at få en opladning til iPhone eller lign.
PS jeg har dog sat en 2x2,1A USB cigaretlader i 12V stikket, og trukket ledningen op i den. De 2 USB stik leverer nemlig kun 1A
Er der nogle der ved hvor meget energi der kan trækkes ud af dette stik? - Er det forbundet til et seperat 12V forbrugsbatteri? - eller har udtaget fat i bilens store batteri til fremdrift? Hvis det sidste er tilfældet kan man jo holde en køletaske eller andet kørende meget længere end i andre biler.
@TRP - Så vidt jeg husker sidder der en 15A sikring til 12v udtaget. Det må vel give et maks forbrug på 180W.
Helt rigtig. Fra manualen :
12 V-el-udtaget er velegnet til tilbehør, som kræver op til 15 A eller maksimalt 180 watt.