Loading...
dk

Problem med sidespejle | Tesla Forum

TwoChops
TwoChops Nov 15 '15
Siden installation af den første betaversion af v. 7 har jeg haft et underligt issue med mine sidespejle. De folder ofte ikke helt ud. Det er næsten altid det højre, der hænger. Det er som om, Tesla har ændret på rækkefølgen i "wakeup" sekvens når man åbner en dør. Før foldede begge sidespejle ud når jeg åbnede førerdøren. Nu folder kun venstre spejl ud. Højre spejl folder så ud når jeg trykker på bremsen for at starte bilen. Desværre sker det ofte at højre spejl kun folder lidt ud. Tilstanden kan fixes ved at folde spejle ind og ud på den dertilhørende knap. Ofte må der et par gange til før det lykkes.
Har haft fat i Teslas udviklere, og faktisk mindes jeg, der stod noget i noterne til en af opdateringerne om dette problem.
Har nogen oplevet lignende problemer?
Havde et lidt lignende problem en af de gange, der var problemer med 3G forbindelsen. Dengang blev CPU'en vistnok overbelastet af at prøve at oprette forbindelse og derfor blev udfoldningen nedprioriteret.
griffel
griffel Nov 15 '15
Hvordan får man kontakt til udviklerne...?
Er det der man også kan komme med forslag til ændringer/forbedringer?
TwoChops
TwoChops Nov 15 '15

De kontaktede mig og spurgte om jeg ville være med til at teste betaudgaver. Det har jeg så gjort i ca 1 1/2 år. Mens man så kører på en beta, er der naturligvis lidt kommunikation frem og tilbage om den aktuelle version.

griffel
griffel Nov 15 '15

Ok, jeg troede der var et link et sted til gode forslag el.lign.

TwoChops
TwoChops Nov 15 '15
Det er der. www.teslamotorsclub.com
Forummets indlæg er redigeret af TwoChops Nov 15 '15
KXR
KXR Nov 15 '15
Twochops
Jeg har problem med det venstre sidespejl, som dit folder det kun halvt ud, ca hver anden gang. Bilen er to uger gammel. Det begyndte efter en uges tid.
Kristian70k
Kristian70k Nov 15 '15

mit venstre er sku blevet lidt sløvt i det.. 

TwoChops
TwoChops Nov 15 '15
Tror altså problemet ligger i softwaren. Det kom sammen med 7.0