Loading...
dk

Salg av S85 | Tesla Forum

bjoris2
bjoris2 Nov 16 '15

Jeg håper det er ok å annonsere sin Tesla for salg her selv om bilen er i Norge? Jeg kan godt levere den i Danmark dersom noen er interessert:) Det er mange oppkjøpere fra Danmark i Norge for øyeblikket, med det resultat at våre biler tilbys dyrt i Danmark såvidt jeg kan se.

Det er synd og jeg tror mange kunne spart mye på å kjøpe sin Tesla fra Norge direkte frå eier, det er ikke så langt mellom Norge og Danmark:)

Vel, jeg har en helt strøken Tesla s85 med alt utstyr unntatt barneseter og den har også 6 servicer igjen gratis i sin serviceavtale. 2. av 8 servicer tas nå 23. nov, da får den blant annet ny list bak slik at dugg i baklyktene forsvinner slik ALLE Tesla har problemer med.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=66810519&ref=ads&myad=66810519

Forummets indlæg er redigeret af bjoris2 Nov 16 '15
MarWay
MarWay Nov 16 '15

Hej bjoris2

Det er efter min mening helt ok i denne kategori :-)

Jeg leder selv efter en tesla og har også kigget i Norge - inkl din tesla - men desværre har den ikke 7 sæder som jeg søger. Der er en del biler til salg på finn.no til fornuftige priser.

Venlig hilsen

Jannik

T3S7A
T3S7A Nov 16 '15

Prisen i Dk er meget den samme som Norge.

Se eks. denne: http://tracker.nmp1.com/H?b=ECI27uviyq2iamHFGv--QqvgrRep1i5qLAbfYpo6SZpy2Rj8TShk8vDvXgodokIY&c=R3k7Z2Ph0L_dRc7s1prFqA&url2=LjMeQVFZWxcDEKbHAqfLCRYjR19BHgMaVnYwDBxfURgYDQemxQGwj1ZMZB8PRUMSXAhvdFlZBgY

10.000kr mere, men så er der 7 sæder, 21" hjul, Performence udgaven.

NB: har intet med de 2 biler at gøre.

bjoris2
bjoris2 Nov 16 '15

Hei igjen! Flott at det er ok å legge ut bilen sin her. Takk Ifht den overnevnte så har min dobbeltlader (22kw) samt 6 års service igjen, P utgaven har falt mye i verdi også i Norge og det er nok fordi vanlig S går nesten like fort unntatt fra 0-60 km, samt at 21 tommere gir mye veistøy, men kanskje bedre i Danmark enn Norge med P og 21?

7 seter er flott om du har barn som kan bruke disse. Vår erfaring er at vår 8 år gml gutt er for stor til å bruke disse setene så merk at dette er kun for de minste barnene og en mister en verdifull lagringsplass i bilen. Men 7 seter er genialt for de som trenger dette:)

Jeg kan nok gå noe ned på min pris, men har også interesse fra Norge så jeg tror det skal være mulig å få solgt bilen i området 560-580 nå. Det er mange som vil ha med servicene "gratis", og det er synd Tesla ikke tillater å få de overført på ny bil (vi får vår nye 70D i mars 16). I Norge vil alle ha med vinterhjulene så jeg tenker 10.000 for disse i tillegg, da vi isåfall må kjøpe nye til 21.000!

Vel, som dere ser haster det ikke med salget, men jeg vil nok selge den før nyttår så vi sikrer at mellomlegget blir slik vi hadde beregnet når vi bestilte ny bil:)

bjoris2
bjoris2 Nov 18 '15

Jeg kan legge til at en oppkjøper av Tesla biler i Norge byr 540` uten vinterhjul.