Loading...
dk

Pakker i Tesla | Tesla Forum

Jesperkm
Jesperkm Nov 18 '15

Hej forum

Er ny på forum og ny i Tesla verdenen. Jeg forventer at købe en Tesla inden nytår - gerne en brugt (op til ca. 700t)

Jeg har søgt efter en overskuelig oversigt der viser hvad der er standardudstyr (og hvad er er pakker/tilvalg) på fx en P85 - alt efter hvornår den er produceret/leveret m.m.?

Nogle sælgere er flinkere end andre til at beskrive udstyr. Andre forventer man kender det...

Jeg synes nogen gange det er svært at finde hoved og hale i. Er der evt. et opslag her på forum - har ledt men ikke fundet.

Takker for input.

Forummets indlæg er redigeret af Jesperkm Nov 18 '15
PeterE
PeterE Nov 18 '15
Det bliver svært, listen over det nuværende standardudstyr har du nok fundet på Tesla web og de nuværende tilvalg er selvfølgelig samme sted. Men en historisk liste over hvad der var standard hvornår bliver svær.
RobertJ
RobertJ Nov 18 '15

Det er ikke så vilde ændringer der er lavet i standard udstyret fra P85 til nu.
Det eneste jeg kan komme i tanke om er Autopilot fra VIN P52xxx (Nov/14) og DAB+ gik fra HiFi lydpakke til Standard i sommeren 14. Sæderne er lidt blødere og passer bedre til gns EU borger fra sommer 14.

Tech Pakke (tidlig Tech pakke er et MUST Navi / Nøglefri / El-Bagklap)
HiFi pakke
Luft affjredring
Interiør Pakke
Lys Pakke
Koldt Vejrs pakke
7-Sæder Option
Performance +
Udvidet Alarm pakke
Panorama Tag
Fælge (19-Cyclone/21-Turbine)

Karbon spoiler

Alcantara himmel
Røde Bremsekaliber
Dekor (Karbon/Abachi/...)
Yachtfloor

Jeg tror jeg fik ramt på alle pakker der fandtes i 2014. Det passer til dit budget på 700.000 at plukke en god del ud herfra.

Et hurtigt bud på en rigtig rigtig fin vogn til en god pris er her: 
http://www.autoservice-demmler.de/fahrzeuge/neu-und-gebrauchtfahrzeuge?klasse=Car&marke=TESLA&modell=&ez=&km=&preis=&kw=&ad_id=217793323#detail_fzg

Da den er fra 06/2015 kan du først indregistrere den uden at efterbetale dansk moms 6 måneder dagen efter første indreg dato. Men det kan lige nås inden nytår.
Har selv købt hos denne forhandler, det var et godt forløb.