Loading...
dk

Tip, fælg priser i Norge.. | Tesla Forum

ErikBH
ErikBH Nov 19 '15

hej alle,

 

jeg kom tirsdag aften hjem fra Norge med min  P85+'er :-). Jeg var derefter i går morges til syn og fik plader ved trekantensbilsyn.dk i Vejle - 30 minutter gjorde meget ved den sag :-).

 

Men, i Norge købte jeg hos Jons Dekk  & Felg i Porsgrunn ikke langt fra Langesund (Fjordline færgen) 4 styk 19" PH2 Turbin fælge (se dem fx på http://www.beckmeister.no/...250&group=796355) - til 6500NOK, dvs. lige under 5400DKR.

Du skal selvfølgelig huske at opgive købet til Skat når du kommer til Danmark og betale 10% i told. Men Jon kan returnere den Norske moms (25%) når du har betalt den danske.

Jon er også forhandler af Polarwheels, fx Bullet.

Dertil skal selvfølgelig lægges TPMS'er (17-1800NOK hos Tesla i Norge) og dæk og montering. Jeg havde bare ikke tid til at få dæk på hos ham - han har mest de bløde "nordic" dæk.

Jeg tænker måske han kan lokkes til at sende dem til Danmark, men så skal man også betale told af fragten.

 

ps. jeg har ingen anden forbindelse til Jon end sælger af min bil sagde god for ham og jeg fik købt 4 fine fælge af ham.

pps. jeg har et par rabatbilletter til Fjordline færgen (Hirtshals-Langesund) send PM.

 

venlig hilsen Erik

Hookmaker
Hookmaker Nov 19 '15
Godt tip. Og ingen grund til at besøge skat, det tilsiger kun janteloven!....;-)
Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Nov 19 '15
Hilbert
Hilbert Nov 19 '15
@Hookmaker: Mener du virkeligt, at det er iorden at snyde i skat (andre medborgere)- og sågar opfordre til det? Jeg synes at du skal slette dette indlæg.
Larsen
Larsen Nov 19 '15
Arhhhh, Hilbert. Nu ikke så sippet.
lysmanden
lysmanden Nov 20 '15
Hilbert for Fanø .....

Tror sku du trænger til en krammer
Hookmaker
Hookmaker Nov 20 '15

@Hilbert, come on mand, nu må højhelligheden snart stoppe, det her er Teslaforum, ikke et jantelovsforum. 

Mwn
Mwn Nov 20 '15

Ja ro på, det er vel næsten op til den enkeltes samvittighed. Skat smider alligevel en 8-10 milliarder i skraldespanden pga udbytteskat. Så ro på.

JL
JL Nov 20 '15
+1 Lysmanden :-)