Hej,
Så har jeg 24 timers jubilæum i min Tesla, og det har stort set kun været en fornøjelse. På plussiden er uforfalsket køreglæde, og muligheden for at være en rigtig - halvgammel - drengerøv, når lidt for friske unge mænd trækker ud for at overhale med speederen i bund i deres 3-serie BMW'er. Men den del holder nok op med at være sjov efter lidt tid.
Ligesom alle andre har jeg fugt i lygterne i de her regnvejrsdage, og så har jeg en ting til. Efter at fartpiloten virkede strålende i går aftes, da jeg hentede bilen, kan jeg ikke slå den til i dag. Der står blot "Cruise Control not available", og der er ingen lys i den lille LED, som angiveligt sidder på armen, ligesom jeg ikke har cruise control symbolet i instrumentpanelet.
Jeg forsøger at ringe til Tesla i morgen, men inden vil jeg høre om der er en eller anden fjollet ting, jeg har overset, som gør at jeg ikke kan slå det til. Jeg har prøvet at trykke på knappen for enden af armen (ingen reaktion), at dreje på knappen på armen (stiller afstand i billængder) og at trække armen i alle retninger (cruise control not available).
Er der en retning, knap, funktion eller lignende jeg har overset? Jeg har stillet på rigtig mange ting i dag, så måske jeg har pillet ved det forkerte?