Loading...
dk

Defekt lader | Tesla Forum

christer
christer Nov 20 '15
Store problemer idag. Satte bilen til opladning ved kontoret i morges. Da jeg skulle hjem havde den slet ikke ladet og der var kun 11 km tilbage! Valgte at køre til en Clever station tæt på i Kbh hvor ladning heller ikke fungerede... Stationen valgte derefter at sige "Not in operation". Super - tak til "Clever"! Ringede til Tesla 16.45 som efter en del diskussion valgte at råde mig til at komme til Kirstinehøj for at Supercharge. Jeg havde 6 km tilbage og der var 12 km til dem... Men det gik heldigvis OK på bufferen men Supercharching fungerede desværre heller ikke. Selv om klokken nu var en del over lukketid kunne de alligevel hjælpe med en ICE loaner så de kan se på min flade Tesla på mandag. Det er altså SUPER GOD service! Det er sikkert laderen der er stået af... Suk... For to uger siden fik jeg ny drive unit og bageste støddæmpere.... God weekend alle mand!
Gustavsfar
Gustavsfar Nov 20 '15

Øv det lyder da som en træls oplevelse men super service af Tesla. Hvordan er det i øvrigt gået med den nye DU? Er du blevet den summen kvit som vi skrev sammen om i sidste uge?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Nov 20 '15
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 20 '15

Det kan vel næsten ikke være laderen når den hellere ikke kan supercharge, den springer jo laderen over og lader direkte på batterierne.

lysmanden
lysmanden Nov 20 '15
Christer. Øv sku. Hvor gsmmel er bilen da?
Har selv fået en mandags model. Stod forleden dag, da vi skulle akut på sygehuset med vore knap 2 dage gamle / nyfødte søn.
Skrev :key NOT detected. Fuck hvor var jeg træt af det elektronik pis. Så hellere en gammel nøgle og benz motor.... Jeg er dog faldet lidt ned igen, men var godt nok irriteret
T3S7A
T3S7A Nov 20 '15

Mon ikke du bare trænger til frisk batteri i nøglen. Prøvede du at tage nøglen tætter på center konsol. 

Ellers kunne du også har brugt din app, og startet bilen uden brug af nøgle. Men det er selvfølgelig noget elektronik pis.. ;-)

Forummets indlæg er redigeret af T3S7A Nov 20 '15
lysmanden
lysmanden Nov 20 '15
Har fået 2 nye nøgler omkoddet med friske batterier. Har haft meget bøvl med samme problemstilling. Brugte også app for at komme videre. Stadig pis... Irriterende

Har nøglen liggende i center konsol eller kopholder
christer
christer Nov 20 '15
Det kan godt være laderen selv om den ikke vil supercharge. Tesla bekræftede i dag at den validerer med laderen inden supercharging selv om den ikke direkte bruger laderen ved supercharging....:(
christer
christer Nov 20 '15
@Gustavsfar: Jeps, DU blev skiftet og jeg er 100% tilfreds med den nye. Den er SÅ stille - slet ingen summen bagfra. Du så ikke min post om dette?
Maho
Maho Nov 21 '15
Christer: selv om det ikke burde være nødvendigt, så overvåger jeg som regel ladningen på app'en, netop så man ikke bliver taget med bukserne nede.... Det kunne jo være en sikring sprang, en klaphat tog mit stik ud af laderen ect. Du kunne i dette tilfælde ikke ændre noget, men dog være forberedt:-) blot et tip.....
DavidS90D
DavidS90D Nov 21 '15

Får man ikke en notification eller anden besked på smartphonen, hvis ladningen afbrydes ?

Det vil da være dumt andet !