Loading...
dk

Kan ikke forbinde til Tesla med app | Tesla Forum

Michael72
Michael72 Nov 24 '15

De seneste par dage har min Tesla app ikke kunne forbinde med bilen. "Waking car" er den eneste meddelelse. Jeg har naturligvis gennemset alle indstillinger og alt er i orden.

Andre der oplever det ?

vesterhusby
vesterhusby Nov 24 '15

Jeg havde samme problem igår og det skyldtes at mobilforbindelsen i bilen ikke virkede.

Efter råd fra Tesla hjalp det at trykke på de to scroll knapper på rattet samtidig i et par sekunder. Så resetter den og mobilforbindelsen virker igen efter et par minutter.

Michael72
Michael72 Nov 24 '15

@Vesterhusby, det prøver jeg, tak!

Kramer
Kramer Nov 24 '15

Jeg oplever det også når bilen er på meget svagt trådløst netværk. Mit trådløse netværk er ikke kraftigt over i min garage, så de dage, hvor den står og er connected til det trådløse, men signalet er svagt(kun en streg på trådløs symbolet), så får jeg heller ikke fat i bilen.

Så enten fordi du er på et svagt trådløst net eller din 3g forbindelse er svag/nede.

Maho
Maho Nov 24 '15
Jeg har også haft ustabil forbindelse via app de sidste dage, skide irriterende, der var udfald i en måned sidste år samme tid, far brummer når han ikke kan komme ud i en forvarmet bil, så bliver alle andre problemer i verden lige pludselig små og ubetydelige ........:)