Loading...
dk

Charge Port Opener | Tesla Forum

thvestergaard
thvestergaard Nov 28 '15
Er der nogle her på forum der vil sælge en enkelt fjernbetjening til charge port? På stegen kan man min købe 10 stk

http://www.stegen.com/...argeport-opener.html

Har også fundet en Hollandsk side men de sender pt ikke til Danmark

Jeg ved godt at man kan holde bagenden af fob'en nede, men denne her skal sidde på min hjemme-lade-box fra evse.dk, så fob'en kan blive i jakkelommen
JL
JL Nov 28 '15
Du kan købe en her (kender ikke sælger): http://m.ebay.co.uk/...850679793?nav=SEARCH

thvestergaard
thvestergaard Nov 28 '15
Tak. Han sender dog ikke umiddelbart til Danmark. Jeg har dog sendt ham en forespørgsel på fragt
NCL
NCL Nov 28 '15
Mon ikke vi kunne samle 10 stk sammen der er med på et fælleskøb? Jeg er med på en i hvert fald :)
DeaconWP
DeaconWP Nov 28 '15

Jeg spørger lige en kollega/kammerat, der pt arbejder i Holland.

IbberDK
IbberDK Nov 28 '15

Jeg er også med på en :)

krabbe
krabbe Nov 28 '15
Jeg købte en for et års tid siden. (Inden man kunne åbne charge port via fob)

Har aldrig brugt den, da jeg ikke lige kan se behovet for den mere.
Torben_E
Torben_E Nov 28 '15

Jeg er også med på en. Som beskrevet tidligere så er det til at åbne ladeporten når jeg bruger min hjemmelader der ikke har åbner i stikket.

Torben_E

NCL
NCL Nov 28 '15
Jeg har lige bestilt 10 stk, så dem der er interesseret kan sende en PM til mig med bestilling. Prisen er ender på 235,- pr. stk ved afhentning hos mig i Greve, ellers kommer porto oveni.
Maho
Maho Nov 28 '15
Hva så, når der står "passer til alle" mangler der så bare en person med urene tanker før der begynder at forsvinde ladekabler rundt omkring når folk lader? (Eller mon den kun kan åbne dækslet og ikke låsen i porten)?
Jabba
Jabba Nov 28 '15
Maho: jeg ville stærkt udgå fra at det kun er til dækslet. Det ville være under al kritik hvis låsen kan betjenes via en universal åbner.
NCL
NCL Nov 28 '15
Uden at vide det, så tror jeg det er ligesom hvis man bruger knappen på kablet, altså at bilen skal have 'fanget' nøglen inden den låser op for kablet.
TwoChops
TwoChops Nov 28 '15

Der blandes to forskellige ting sammen her. Dækslet åbner for et godt ord (læs: et tryk på en knap på et ladekabel/supercharger) Jeg har ved flere lejligheder prøvet at åbne for flere forskellige porte med et enkelt tryk. Dette gælder også låste Teslaer. Derimod kan man ikke med denne manøvre frigive et kabel, der sidder fast i bilen. Dette kræver at bilen er låst op.

Altså charge port og kabelstik er underlagt to forskellige forudsætninger.

/Jeppe.

Maho
Maho Nov 28 '15
Tjek :-)
thvestergaard
thvestergaard Nov 28 '15
Jeg fik svar fra den ebay sælger som @JL linker til. Han sælger for 32 pund incl forsendelse til Danmark. Jeg har derfor bestilt en der.
thvestergaard
thvestergaard Nov 28 '15
Jeg skulle nok have læst NCLs post forinden og sparet 100kr :-)
NCL
NCL Nov 29 '15
Ja sådan kan det gå :) Der et i øvrigt stadig 6 stk tilbage
Forummets indlæg er redigeret af NCL Nov 29 '15
thvestergaard
thvestergaard Nov 29 '15
-1, dvs 5 stk tilbage. Jeg napper en alligevel
Forummets indlæg er redigeret af thvestergaard Nov 29 '15
MichaelS85D
MichaelS85D Nov 29 '15
Jeg er også med på 1 stk.
NCL
NCL Nov 29 '15
Michael: Det er modtaget :) 4 tilbage...
Sider: 1 2 »