Loading...
dk

Service - under al kritik | Tesla Forum

hjolund
hjolund Dec 2 '15

Jeg har været meget glad for at læse om alle de gode oplevelser her på forum om servicen hos Teslaen. En service, der er nødvendig, bl.a. fordi bilen lider af en del børnesygdomme. Selvom min bil kun er 3 uger gammel.

Nu har jeg kørt rundt en uge med en fejlmelding fra bl.a. min Park Assist, som ikke virker overhovedet. Jeg har kontaktet Tesla på alle tænkelige måder. Og der sker intet. Jeg rykker, de lover - og intet sker der.

Dybt, dybt frustrerende. Der var væsentlig bedre service hos mit gamle Skoda-værksted. De både vendte tilbage på henvendelser og kunne faktisk løse problemer.

Ellers er det en dejlig bil.

P85DK
P85DK Dec 2 '15

Surt - men for at være fair, så har de to Tesla servicecentre nok også mere travlt i disse dage end noget dansk Skoda værksted nogensinde har haft :-)

Hvad siger de hvis du ringer på Tesla service nummeret?

Lauer
Lauer Dec 2 '15

Hvis du kontakter Tesla service nummeret, så giver de normalt god service. Havde behov for dem i sidste uge og de tog sig pænt af mig og hjalp mig videre. Det var service over alle grænser, de ringede tilbage flere gange inden for kort tid, for at sikre at jeg var tilfreds. Godt nok var det ikke en dansker jeg snakkede med, men jeg har aldrig oplevet en så god service før. 

Men hensyn til Park assist, skal du måske have lidt tålmodighed. Min egen kom først til at virke i sidste uge, på trods af at jeg fik det hurtigt. "Fejlen" var at den ikke havde kalibreret nok og det kommer altså først efter mange timers kørsel.

hjolund
hjolund Dec 2 '15

Hvis jeg havde et firma, der solgte 175 biler om ugen i DK, så tror jeg godt, at jeg kunne finde ud af at mande lidt op for at klare udfordringerne i en travl periode.

Tesla er sådan set rare, men de gør bare intet. Det seneste var, at de lovede at ringe tilbage senest til middag i dag. Nu er klokken så tæt på 16. Det er uanset, hvor stor fan man måtte være, bare ikke godt nok, hvis målet er at vinde kundeloyalitet. Og dermed skuffende ift. min forventning om Tesla som firma.

Raymond
Raymond Dec 2 '15

Hjolund: Så du ville mande op for 2 måneders salg? Personale som skal have VIDEN.

3450rbt
3450rbt Dec 2 '15
Jeg har flere gange haft fat i Tesla Kastrup og har fået god og meget serviceminded hjælp. Altid rar og venlig betjening selvom de har meget travlt i øjeblikket.