Loading...
dk

Internet? | Tesla Forum

RasmusKoch
RasmusKoch Dec 11 '15

Hej Teslaforum.

Jeg har oplevet problemer med mit 3G netværk i dag, og det virker stadig ikke. Jeg har prøvet at genstarte skærmen, men uden held. Nogle som har oplevet lignende problemer?

Mvh Rasmus.

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 11 '15

Det kan være at de har glemt at betale regningen hos udbyderen igen.. :-)

RasmusKoch
RasmusKoch Dec 11 '15
#Gustavfar1 Oplever du også problemer?
RasmusKoch
RasmusKoch Dec 11 '15
#Gustavfar1 Oplever du også problemer?
janlanxe
janlanxe Dec 11 '15

Ingen problemer for mig i dag :-)

BoHolden
BoHolden Dec 11 '15

Havde udfordringer i KBH ved 8 tiden i morges.. Virkede fint i eftermiddag og her til aften

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 11 '15

Nej ikke for tiden, men forvent sporadiske udfald af forskellige uforklarlige årsager. Sådan har det vist altid været.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 11 '15
Kristian70k
Kristian70k Dec 11 '15

husk man skal se på vejen når man køre i bilen :)

Frank
Frank Jan 19 '16
Jeg ville lige logge min oplevelse med manglende internet i dytten. I går virkede internettet kun med wifi. Jeg prøvede at resette begge skærme og slukke wifi men uden held. Så googlede jeg lidt i dag fordi Tesla i Århus ville gerne se bilen(2timers kørsel hver vej) og faldt over en lidt anden reset metode:
1. Foden på bremsen hele tiden
2. Hold de 2 øverste knapper inde i ca. 20 sek
3. Hold scroll knapperne inde i ca. 20 sek

Så virkede mit modem igen:) 400km kørsel sparet;)
KimT
KimT Jan 19 '16

Mit virkede heller ikke i går, men det virkede igen her til morgen.

PS der var ingen 3G/E symbol og ingen streger

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jan 19 '16
Knudsen
Knudsen Jan 19 '16

@Frank: Viste den at den var "forbundet" til nettet, men selve forbindelsen ikke virkede, eller ville den slet ikke tilslutte til nettet..? (Det lille 3G status symbol øverst i højre side)

 

Ud fra det KimT så forligger muligheden for at det godt være at det var fra selve mobil nettet og ud på selve internettet at det var galt med... og så vil der sansynligvis være mange der er berørt.

 

 

Frank
Frank Jan 19 '16
@knudsen: ikke noget 3G net alle streger var grå og der stod ikke 3G eller noget.

Ang. Min løsning med bremsen så er det ikke noget Tesla i Århus kender til...måske det var tilfældigt at det virkede 3. Gang
KimT
KimT Jan 19 '16

Jeg har lige været ud at køre. Ingen 3G lige nu

Frank
Frank Jan 19 '16

Var lige ude og kigge. Jeg har stadig 3G så øhh mon ikke det er noget med udbyderen...