Jeg får opsat et kraftudtag på min parkeringsplads (bor i lejlighed) om små to uger, så jeg kan oplade vha. det ladekabel som fulgte med bilen. Hvad er forskellen fra en sådan løsning og en ladeboks ud over visuelt og mulighed for dobbeltladning? Og er der generelt ting som jeg skal være opmærksom på? Jeg vil gerne sikre mig at jeg ikke går glip af en masse funktioner, når jeg vælger en lidt 'nemt' løsning. Grunden til at jeg ikke har valgt at få opsat en boks er at jeg lejer parkeringspladsen og hvis jeg flytter om 2 år vil jeg være lide ærgelig over at smide 20k efter det.
