Jeg søger originale fælge med Pirelli Sottozero
mvh JGJ
Vi kan lave 4 stk. Pirelli 245/45R19 102V WINTER 240 SOTTOZERO 2 ROF for 11.000,- inkl. montering, kan monteres i næste uge. Priserne og udbud svinger fra dag til dag.
Fælge kan vi klare for 9.000,- + TPMS
Vh.
Jeppe
https://www.facebook.com/HinnerupAuto
jeg har 4 stk. original fælge med Sensor til autopilot, som muligvis kan levers med Pirelli Sottozero - 2.
da jeg er ved at købe andre hjul.
dæk har rullet. 1200 km. og fælge 4000, der kan evt. også indgå 4 "nye" rullet 50 km Michelin Pilot Sport. (0riginal fra Tesla)
hvilken pris ide har du. ?
send evt. PM
Hej krabbe
1. jeg er novice
2. jeg går ud fra censor er sommerdækkene
3. Jeg kunne være interesseret i fælgene, men hvad mener du med muligvis leveres med Pirelli Sottozero - 2 - og hvad er din targetpris (inkl. TPMS)
mvh JGJ
19" standard Tesla fælge + sæsondæk (kørt 2000 km) sælges. Ligger på Kirstinehøj, Kbh.
Sms mig 51903260
Hej JGJ
det er vist mig som ikke har skrevet det tydeligt nok:)
jeg har et sæt originale 19" med TPMS til autopilot og Sottozero, som har rullet 1200 km, de er monteret på bilen.
Jeg er i gang med at købe et sæt Cyklon, (som der skal vinterdæk på) Cyklon fælgene kommer med nye Michelin pilot sport (dæk rullet 50 km )
årsagen tíl jeg skriver MÅSKE, er at min første tanke var, sætte mine vinterdæk over på cyklon og sætte på min egen bil, og så montere de nye sommerdæk på original fælge, og sælge dem.
det hele afhænger selvfølgelig af prisen.
hvad synes du et sæt original fælge med sottozero (som har rullet 1200 km) skal koste?
du kan evt. sende mig en PM
Hej Krabbe
Jeg kan ikke PM når der ikke er noget at Pm´me på ;-) (jeg kan ikke se noget)
Jeg bor i Aarhus, så det bliver nok noget bøvlet - men det kan jo også komme an på prisen - tænker 12t og kan komme til KBH snarest
mvh JGJ