Hej. Jeg anskaffede den uorginiale fra Evannex i USA. Efter at have todet lidt med den originale på Kirstinehøj, var valget let - og jeg har ikke fortrudt. Havde regnet med at den skulle "installeres", men den passer lige præcis i midten, oven på Yachtgulvet. Der er plads til det meste i en lukket skuffe samt holder til mobilen bagerst. Den er tilmed nu blevet billigere, end dag jeg købte ($500 for Pianoblack) - hertil kommer told og transport. Se evt. mere her evannex.com
Denne lille plastkurv fra Bilka rummer paraply mv.
Jeg har anskaffet en læderbakke til at stå i centerkonsol området, som jeg syntes er pæn og så er den relativ billig EUR 60,- , f.eks. holder styr på telefon og nøgler
https://www.meinwohndekor.at/fink-the-art-of-living/schale-churchill
orginal - virker lidt dingle når man ser den løs.. men fordi det er deres egen passer den perfekt når den er monteret.. kan helt sikkert anbefales..
@Kristiam70k: Er den originale nem at installere, eller er det en tur forbi værkstedet for denne montering...?
Den fra evannex.com ser jo ud til at være nem at installerer.
Der er nogen der monterer den originale selv, men montering på værksted er også med i prisen på de 4600 kr for den originale.
@Knudsen, det er tesla der montere den... ganske hurtigt.. plus den passer i bilen med leding og alt, så synes det er det oplagte valg.. (men klart der er andre på det markede... dem blev der plads til fordi tesla ikke selv havde lavet et løsning..)
Overvejer også at købe den originale, men hvad er jeres erfaringer med kvalitet, pasform, knirken (støder den på sædet?) Teslarati har lavet nogen kritiske anmeldelser af den åbenbart, hvor selve siderne virker ret løse i det
@NT82, er meget tilfreds med den originale. Selve siderne kan måske godt virke lidt løse hvis man hiver i dem, men det gør man formentlig ikke. Det er hvertfald ikke noget jeg bemærker medmindre jeg specifikt begynder at hive i siden af den.