Loading...
dk

Hvilken center konsol løsning har i valgt - kom frisk! | Tesla Forum

jhyldgaard
jhyldgaard Dec 13 '15
Jeg kunne godt tænke mig, hvis nogle er friske på at poste nogle billeder og beskrivelse, af hvad i valgt som center konsol. jeg vil også gerne se nogle eksempler på placering af mobil og tablet.
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 20 '15

Op?

LennartG
LennartG Dec 20 '15

Hej. Jeg anskaffede den uorgin​iale fra Evannex i USA. Efter at have todet lidt med den originale på Kirstinehøj, var valget let - og jeg har ikke fortrudt. Havde regnet med at den skulle "installeres", men den passer lige præcis i midten, oven på Yachtgulvet. Der er plads til det meste i en lukket skuffe samt holder til mobilen bagerst. Den er tilmed nu blevet billigere, end dag jeg købte ($500 for Pianoblack) - hertil kommer told og transport. Se evt. mere her evannex.com

hhs
hhs Dec 20 '15

Denne lille plastkurv fra Bilka rummer paraply mv. 

Forummets indlæg er redigeret af hhs Dec 20 '15
Jannik79
Jannik79 Dec 20 '15

Jeg har også anskaffet mig den uorgin​iale fra Evannex i USA.

Stone
Stone Dec 29 '15

Jeg har anskaffet en læderbakke til at stå i centerkonsol området, som jeg syntes er pæn og så er den relativ billig EUR 60,- , f.eks. holder styr på telefon og nøgler

https://www.meinwohndekor.at/fink-the-art-of-living/schale-churchill

Nommensen
Nommensen Dec 29 '15
Jeg har købt den originale og den virker fint (=gemmer mit rod :-))
Forummets indlæg er redigeret af Nommensen Dec 29 '15
Kristian70k
Kristian70k Dec 29 '15

orginal - virker lidt dingle når man ser den løs.. men fordi det er deres egen passer den perfekt når den er monteret.. kan helt sikkert anbefales.. 

Klaus_
Klaus_ Dec 29 '15

Original og tilfreds med løsningen.

Knudsen
Knudsen Dec 29 '15

@Kristiam70k: Er den originale nem at installere, eller er det en tur forbi værkstedet for denne montering...?

Den fra evannex.com ser jo ud til at være nem at installerer.

Klaus_
Klaus_ Dec 29 '15

Der er nogen der monterer den originale selv, men montering på værksted er også med i prisen på de 4600 kr for den originale. 

Ledsager
Ledsager Dec 29 '15
Den originale er nem at montere hvis værkstedet er lidt booket. Jeg er glad for min originale.
Eneste ærgerlige er at den kun findes med pianolak. Er der nogen der kender til nogen der kan lægge lidt mat obeche på eller lidt grå alcantara?
Kristian70k
Kristian70k Dec 30 '15

@Knudsen, det er tesla der montere den... ganske hurtigt.. plus den passer i bilen med leding og alt, så synes det er det oplagte valg.. (men klart der er andre på det markede... dem blev der plads til fordi tesla ikke selv havde lavet et løsning..) 

NT_nofuel
NT_nofuel Jan 5 '16

Overvejer også at købe den originale, men hvad er jeres erfaringer med kvalitet, pasform, knirken (støder den på sædet?) Teslarati har lavet nogen kritiske anmeldelser af den åbenbart, hvor selve siderne virker ret løse i det

Mbr1964
Mbr1964 Jan 5 '16

Hej En kammerat og jeg er ved at lave noget midterkonsol/opbevaring kasse. Den på billedet er en prototype, kunne den være interessant for nogen her på forum. 

Klaus_
Klaus_ Jan 5 '16

@NT82, er meget tilfreds med den originale. Selve siderne kan måske godt virke lidt løse hvis man hiver i dem, men det gør man formentlig ikke. Det er hvertfald ikke noget jeg bemærker medmindre jeg specifikt begynder at hive i siden af den. 

Ibu
Ibu Jan 5 '16
Vi fik monteret den originale på Kirstinehøj, det tog små 45 min. Det ser super fint og "færdigt" ud med konsollen, både fordi den passer godt i bilen men den kan også gemme alt det man lige har lagt fra sig.