Loading...
dk

Rial Lugano 19" med Michelin Pilot Alpin PA4 XL sælges | Tesla Forum

Metguy2000
Metguy2000 Dec 14 '15

Da jeg ikke kan komme overens med designet sælger jeg mit helt nye sæt vinterdæk med fælge. De har rullet omkring 1000 km og kostede 16.300.

I stedet søger jeg noget original i 19".

Jeg kan jo ikke så godt undvære vinterdækkene, men måske er der nogen der har et godt forslag til bytte/købe/sælge.

Send gerne en PM.

Metguy2000
Metguy2000 Dec 15 '15

Af de PM jeg har modtaget kan jeg se at jeg bliver lige nødt til at udybe:

Mht "jeg kan jo ikke så godt undvære vinterdækkene" mente jeg at jeg søger samtidig en løsning på mit manglende vinterdæk problem ved et salg af fælg+dæk.

PeterE
PeterE Dec 15 '15

Sender du ikke et billede af bilen med hjulene på? Jeg kunne være interesseret, synes at mine 19" originale Tesla med Pirelli er lidt kedelige. Mine er 3 uger gamle og har ikke en skramme.

Metguy2000
Metguy2000 Dec 16 '15

Hej Peter,

Jamen det kunne tyde på vi har et match. Mine er ligeledes helt nye uden skrammer etc. 

Du kan se billeder på min tidligere post i aften, men i løbet af i morgen snupper jeg et par billeder og poster her.

Morten

Citat fra PeterE

Sender du ikke et billede af bilen med hjulene på? Jeg kunne være interesseret, synes at mine 19" originale Tesla med Pirelli er lidt kedelige. Mine er 3 uger gamle og har ikke en skramme.

Metguy2000
Metguy2000 Dec 16 '15

Hej Peter,

Jamen det kunne tyde på vi har et match. Mine er ligeledes helt nye uden skrammer etc. 

Du kan se billeder på min tidligere post i aften, men i løbet af i morgen snupper jeg et par billeder og poster her.

Morten

Citat fra PeterE

Metguy2000
Metguy2000 Dec 16 '15

Hej Peter,

Morten

Citat fra PeterE

xarg
xarg Dec 16 '15
Ellers kunne jeg være interesseret... Hvad pris har du i tankerne?
Metguy2000
Metguy2000 Dec 26 '15

Hermed billeder af bilen med fælgene som ønsket.

gronkjaer
gronkjaer Dec 26 '15

Hvad skal du have for dem inkl. dæk ?