Loading...
dk

Søger Tesla S85 med autopilot og panorama | Tesla Forum

Dynamopoul
Dynamopoul Dec 18 '15

Jeg har været på udkig de seneste par uger efter en S85 fra 15 med autopilot og panorama. Men især grundet de seneste prisjusteringer op ad og endnu mere grundet de nye afgifts udmeldinger i går. Syntes jeg ganske enkelt at det ligner et marked der er ved at overhale sin egen fornuft. Jeg køber ikke Teslaen med direkte henblik på videresalg, men min forventning er omvendt heller ikke at lide et tab efter køb af en.

Jeg har flere bekendte der har købt deres Teslaer til meget fornuftige priser. Primært ved privat handel og hos tyske forhandlere. Men jeg syntes ikke selv at kunne finde en lignende. Så nu prøver jeg her på dette forum hvor der jo er en del tesla ejere. Tænker du på at få solgt din bil og har du den endnu ikke på Bilbasen så giv mig gerne besked om hvad du helt præcist kan tilbyde. Send mig eventuelt en privat besked.

S 85D er også interessante :o)

Takker på forhånd!

 

sjensen
sjensen Dec 18 '15

Håber du får held med at finde en bil. Dit problem er nok primært at dem som har en ny (2015) 85'er enten har tænkt sig at beholde den eller har købt den for at tjene penge på videresalg.

Der er formentlig et ret begrænset udbud af folk som har fortrudt deres 2015 Tesla eller allerede vil opgradere. Når det gælder 2013/2014 modeller er der mange som har opgraderet i år.

Du har 12 dage før import-muligheden udløber

Brian1
Brian1 Dec 18 '15

Har lige sendt dig en PM...

Dynamopoul
Dynamopoul Dec 18 '15

Jeg er helt enig med dine vurderinger sjensen, men jeg tænkte at det alligevel var værd at prøve herinde på teslaforum.

Jeg tror stadig at der er et par fortrydelser fra 15 som nu også kender til de nye afgiftforhold og som dermed forhåbentligt tænker at det er ligegyldigt om de sælger den nu eller efter afgiften er påført. Det kan gå begge veje. Jeg ville ikke selv turde købe hvis det var med øje for fortjeneste, og da slet ikke nu.

Jeg tror nu import løbet er kørt da mobile ikke disker op med de helt store appetizers. Det var jo sådan set min første tanke, men prisen derinde er også steget noget og S 85 ser ud til at være støvsuget helt væk.

Umiddelbart har konklusionen været at jeg mest hældte til at købe privat i Danmark, de 2 ovenstående grunde taget i betragtning. Men jeg gider simpelthen ikke betale det mere hos en forhandler som har købt den privat for så at sælge den lidt dyrere til mig med garanti, som jo et eller andet sted alligevel ligger hos Tesla. Det bliver simpelthen et fordyrrende mellemled helt ubegrundet :o)

Dynamopoul
Dynamopoul Dec 18 '15

Brian. Jeg har sendt dig en besked i det interne besked system og besvaret din henvendelse. Giv lyd fra dig når du ser det :o)

ALC
ALC Jan 18 '16

Hej,

  Søger du stadig efter Tesla ?   Jeg har en Koksgrå S85 med Autopilot, Vinter og sommerdæk, sort læder, sort himmel, panorama, kulfiber interiør, kulfiber hækspoiler, dobbelt lader etc.   Fang mig på 30336418 hvis det har interesse.   Mvh Andreas la Cour