Loading...
dk

Har i set den officielle Tesla Dans ? | Tesla Forum

120281
120281 Apr 26 '14
Det ligner en fra DerHansi's rød front :-)

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article2268885.ece
DerHansi
DerHansi Apr 26 '14

Ja, ja Fætter ikk' så gammel (jeg går ud fra din ID afspejler din alder .-))

Den kvikke seer vil opdage at der er tale om en "Signature Red" og ikke min smukke multicoat Red :-). Dueeh @Seitzberg er det pga. videoen du har pakket din ind ?? sjovt at "hilse på" idag iøvrigt :-)

Jeg  synes iøvrigt det kører ganske godt for ham L.A duden, gud ved om de tog en blodprøve ??

DerHansi

KS
KS Apr 26 '14
@DerHansi,
Yes - godt men kort møde. Håber du nød turen og køen på Køge Bugt motorvejen.
Ville gerne have lagt soltag til dansen, så måske vi kan lave en fælles dans når vi mødes på næste lørdag til lidt aftenleg. Måske der er et par friske kvindelige Tesla kører der vil danse med ;-)
DerHansi
DerHansi Apr 27 '14

@Kseitzberg : altså at dømme efter vores første møde, så kan det da godt være der er plads op igennem soltaget, men det bliver da et noget besværet benarbejde ;-). Hva' sker der på lørdag ??

Joeeh, vi nød da turen, jeg tænkte da også ; god damn, da jeg så hvordan det startede, heldigvis var det bare en mindre prop hvor "trafikbegavede" danskere skulle forsøge at flette ind fra 3 spor til 2 , jøsses Maria det er godt nok svært :-(. Vi havde en skøn dag i Zoo og jeg fik både blæret mig - og vist værdien af - Tesla app'en ; Vent roof, start climasystem, find Tesla :-) - joeeh vi kom vidt omkring

Fos s.... der var nogen som fik baghjul hjem - wonderfull ....

Kvindelige Tesla kørere ?? ; I believe it when I see it

Der Hansi

KS
KS Apr 27 '14

@DerHansi:

Lørdag - træf ved Ikea i Tåstrup - og måske en tur og og lege med andre fartgale. Hookmaker, Massesson, undertegnede og andre er naturligvis velkommen

Raymond
Raymond Apr 28 '14

@Ken, tidspunkt?