Ja, ja Fætter ikk' så gammel (jeg går ud fra din ID afspejler din alder .-))
Den kvikke seer vil opdage at der er tale om en "Signature Red" og ikke min smukke multicoat Red :-). Dueeh @Seitzberg er det pga. videoen du har pakket din ind ?? sjovt at "hilse på" idag iøvrigt :-)
Jeg synes iøvrigt det kører ganske godt for ham L.A duden, gud ved om de tog en blodprøve ??
DerHansi
@Kseitzberg : altså at dømme efter vores første møde, så kan det da godt være der er plads op igennem soltaget, men det bliver da et noget besværet benarbejde ;-). Hva' sker der på lørdag ??
Joeeh, vi nød da turen, jeg tænkte da også ; god damn, da jeg så hvordan det startede, heldigvis var det bare en mindre prop hvor "trafikbegavede" danskere skulle forsøge at flette ind fra 3 spor til 2 , jøsses Maria det er godt nok svært :-(. Vi havde en skøn dag i Zoo og jeg fik både blæret mig - og vist værdien af - Tesla app'en ; Vent roof, start climasystem, find Tesla :-) - joeeh vi kom vidt omkring
Fos s.... der var nogen som fik baghjul hjem - wonderfull ....
Kvindelige Tesla kørere ?? ; I believe it when I see it
Der Hansi
@DerHansi:
Lørdag - træf ved Ikea i Tåstrup - og måske en tur og og lege med andre fartgale. Hookmaker, Massesson, undertegnede og andre er naturligvis velkommen